Gå til innhold

56% av annonsene på førstesiden på k&s er Volvo..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ja, dette er vel et klart tegn på at Volvo bør få sin egen side med k&s.. Sitter av og til å ser igjennom annonsene for å se om jeg finner noe tøft, og det hadde jeg gjort om jeg hadde hatt Volvo.. :) hehe..

Og ja, finnes sikkert tråder om dette før, og ja, man kan søke etter deler.. Hørt det før.. Men er ikke bestandig man vet hva man ser etter når man skal i butikken.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, dette er vel et klart tegn på at Volvo bør få sin egen side med k&s.. Sitter av og til å ser igjennom annonsene for å se om jeg finner noe tøft, og det hadde jeg gjort om jeg hadde hatt Volvo.. :) hehe..

Og ja, finnes sikkert tråder om dette før, og ja, man kan søke etter deler.. Hørt det før.. Men er ikke bestandig man vet hva man ser etter når man skal i butikken.. :)

Vi jobber med å kategorisere salgsforumene bedre!! Det er høyt prioritert slik at det skal bli lett å se etter de tingene du er ute etter og de du ikke veit du er ute etter.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber med å kategorisere salgsforumene bedre!! Det er høyt prioritert slik at det skal bli lett å se etter de tingene du er ute etter og de du ikke veit du er ute etter.

Dette høres strålende ut, og jeg gleder meg til å se hva dere finner ut.. :) Har dere hatt en diskusjon med brukerne ang organiseringen, eller kjører dere uten..?? Skal dere involvere alle blir det vel bare et hav av forskjellige meninger likevell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres strålende ut, og jeg gleder meg til å se hva dere finner ut.. :) Har dere hatt en diskusjon med brukerne ang organiseringen, eller kjører dere uten..?? Skal dere involvere alle blir det vel bare et hav av forskjellige meninger likevell..

Ja! Det stemmer :) Vi hører jo seff med mange vi kjenner først slik at vi får et snitt av 'vanlige folks' mening.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det stemmer :) Vi hører jo seff med mange vi kjenner først slik at vi får et snitt av 'vanlige folks' mening.

Jeg, og min personlige mening, stemmer for et eget amcar-forum.. Uten at jeg gidder å diskutere det mer nå.. Om jeg er "vanlig folk", det tror jeg desverre jeg må si nei til.. :boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du er veldig Zoom zoom.

Volvo er relativt "billig" å bygge.. Kommer langt med 150 000kr, og er billige i innkjøp..

Samt STOR ekspertise rundt området, så lett å få hjelp.. Derfor bygger mange Volvo..

..og veldig stor tilgang på brukte, billige deler.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda VCE, men du kan gjerne nevne hvordan.. Jeg kommer nok nærmere 90 000 kr for mine 500hk....

Volvo 240: 6 000

Chevt automatkasse: 3-5 000

Chevy 427 small block: 15-25 000

Ny kamaksel: 800-1600 kr

Nytt innsug: 1500 kr

Headers: 1800 kr

Forgasser: 1000 kr

Mellomaksel: 2000 kr <- usikker

Motorfester og diverse: 5-10 000 kr

Total: 36100-53900 kr

:)

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår