Gå til innhold

56% av annonsene på førstesiden på k&s er Volvo..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Volvo 240: 6 000

Chevt automatkasse: 3-5 000

Chevy 427 small block: 15-25 000

Ny kamaksel: 800-1600 kr

Nytt innsug: 1500 kr

Headers: 1800 kr

Forgasser: 1000 kr

Mellomaksel: 2000 kr <- usikker

Motorfester og diverse: 5-10 000 kr

Total: 36100-53900 kr

:)

Og dette er ekte hester, ikke data-, turbo tull.. :boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda VCE, men du kan gjerne nevne hvordan.. Jeg kommer nok nærmere 90 000 kr for mine 500hk....

RABATTER!:p

hahaah=)

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anta at grunnen til at det er så jævli mye volvo-greier er at det ikke finnes noen skikkelig Volvo-klubb så vidt jeg vet. Grunnen til det er vel kanskje at Volvo-folk velger Volvo fordi det er billig og ikke har råd til å være medlem av noen bilklubb, eller fordi de bilene er så lette å skru på at ingen har tid til å organisere en klubb.

Man har jo club honda, ts-ogn, 200sx-ogn, vacn, bmw-klubben, opel motorsport, men ingen volvo-klubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anta at grunnen til at det er så jævli mye volvo-greier er at det ikke finnes noen skikkelig Volvo-klubb så vidt jeg vet. Grunnen til det er vel kanskje at Volvo-folk velger Volvo fordi det er billig og ikke har råd til å være medlem av noen bilklubb, eller fordi de bilene er så lette å skru på at ingen har tid til å organisere en klubb.

Man har jo club honda, ts-ogn, 200sx-ogn, vacn, bmw-klubben, opel motorsport, men ingen volvo-klubb.

Og enda bra er det! Det beste hadde vært om alle hadde vært på bilforumet og ikke skrevet på klubbforumene :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda bra er det! Det beste hadde vært om alle hadde vært på bilforumet og ikke skrevet på klubbforumene :)

Dere får slå sammen da vettu ;)

Med en 200sx-ogn del, honda klubben osv :) Det haddde vært konge.. Alt på ett sted!

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har da flere Volvo klubber, men de fleste i Norge er litt for "seriøse".

Nærmeste er kanskje DaButcher og Volvo Power Team, men de arrangerer lite.

Har man ikke råd til et par hundrelapper i medlemsavgift, da har man absolutt ikke råd til å ha bil heller.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har da flere Volvo klubber, men de fleste i Norge er litt for "seriøse".

Nærmeste er kanskje DaButcher og Volvo Power Team, men de arrangerer lite.

Har man ikke råd til et par hundrelapper i medlemsavgift, da har man absolutt ikke råd til å ha bil heller.

Ok, jeg har ikke hørt om noen Volvo-klubber, så kanskje de gjør noe feil med PR'en? Ikke vet jeg, men noe har hvertfall en del andre klubber hvertfall fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite aktivitet på Volvo Power Team sine forum har jeg sett, men til gjengjeld mye aktivitet her.. Like greit for min del, er jo lettere å lese alt her en gang i stedet for å lese det meste 2 ganger på 2 forum ;)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår