Gå til innhold

56% av annonsene på førstesiden på k&s er Volvo..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er 100% enig.. Men moderatorene vil nok si at det blir for uoversiktlig, og for mye jobb kanskje..?

kan ikke si meg enig med at det blir uoversiktelig, ofte jeg titter innom for å finne vw deler, og gidder ikke bla igjennom 10sider med volvo deler først. mye som kanskje går overens eller er universalt, men der kommer diverse forumet inn.. mer jobb blir det nok, men det må det være verdt med tanke på potensialle for alles goder når det gjelder kjøp og salg.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si meg enig med at det blir uoversiktelig, ofte jeg titter innom for å finne vw deler, og gidder ikke bla igjennom 10sider med volvo deler først. mye som kanskje går overens eller er universalt, men der kommer diverse forumet inn.. mer jobb blir det nok, men det må det være verdt med tanke på potensialle for alles goder når det gjelder kjøp og salg.

Er sikkert flere som kan tenke seg å stille som moderator her, om det skulle bli behov.. :) Men vi får se hva som skjer.. Ha en fin helg..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår