R-242tic Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hvordan skal jeg få flyttet over kransen til el. speedometer på truetracen? Kransen har mindre diameter en huset på truetracen. Se på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 måtte vell dreie den ned! synst eg har sett en tråd om det tidligare Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 men syns veggene på huset blir så tynn..??? må jo dreie den ned ca 5mm. fant ikke noen tråd som dette står noe godt beskrevet på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Du må handle den speedoringen som er til sperre diffen... Koster en 500 spenn ellerno på volvo... Den er noe større, husker ikke rekti, mener den var ca en Ø113 ellerno Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 får en kjøpe det oxo, kjekt å vete Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Må handle ringen til original antispin ja. Men du må fortsatt dreie av truetrac diffen. Delenr 1220844-3 Tandhjul (speedoring) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 oeb: demontert noe på truetracen din eller er det en annen type? er ikke noe spor i min slik det er på det bilde du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Er vel eldre type.. kjører med original lsd i min da, men er ei jeg dreide av det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 akslingene med originalt montert diffbrems, må dem også slipes 5mm for å få plass til trutracken ? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Det er jo RINGEN som ikke passer, selve diffklumpen passer fint.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 kjøpt denne helst da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 spør toyofan og ks242. de har akkurat gjort det der. ikke akkurat bare å hive i... dreiing, shimsing... ikke noe å begynne med sjøl. var det alf eng som fikser sånt? ellers er det vel noen her på forumet som fikser sånt... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 et maskineringsverksted tar seg av dreiing, og et transmisjonsverksted tar seg av shimsinga.. ikke noe problem det, men litt dyrt derimot.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 eller bare gjøre det selv!? er jo ikke noe problem! jeg brukte gamle shimsa som sto i akslingen jeg satt tracen i, og det ble heelt 100! sperrer gjør den og røyk blir det..ingen ulyder eller uhumsker eller noen ting. med litt sunn fornuft kan nok de fleste dreie selv og.. jeg har full tilgang på styrte benker men ville heller ta det manuelt..så tok jeg 1x 0.5mm kutt, 1x1mm kutt, 1x0.5mm kutt, så var det bare tiendeler og hundredeler før jeg så jeg greide trykke nedpå ringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 hei.vor får man kjöpt truetrac og pris på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg