v70R-AWD Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg har kjørt sunn min foprdelings kasse på min v70 AWD :( ingen som har en ny til meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Sjekk på: http://www.jb-bildemo.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hva skjedde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jeg har kjørt sunn min foprdelings kasse på min v70 AWD :( ingen som har en ny til meg?? Årsmodell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70R-AWD Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 det er en 99mod R ! nei har begynt å bli mange rare lyder under dær :S virka som sperra i bakakslingen ikke ville koble ut i begynnelsen, men hører tydelig at det er framme i fordelingskassa lyden kommer fra :( skulle ha 13k på volvo å 9k på volvo i svergie, ny altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg