CB*Celebration Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Fikk skruddd på den panserforlengern min nå endelig. Prøvde å lime den på først, men det ble bare noe jævla kliss hele greia:( MEN, nå ble det egentlig jævlig vanskelig å få åpna panseret ass!! Kommer ikke til låsen helt, ikke lett nei:mad: Han på Autospar sa at man ikke skulle bytte låsemekanisme til pansertet da... Hva har dere andre med panserforlenger gjort?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Tatt bort den 2'ndre låsen, så når jeg drar i snora inne, er pansret fritt til å åpne Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Kjekt det - helt til du ikke får det i lås en gang - og kjører. Eller den ene låsen spretter opp i fart - kan få syke skader på bilen ved å vrenge et panser . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Men da reparerer jeg skaden også er den god as new.. :usa: Og hvorfor skulle jeg kjørt hvis jeg ikke får pansret i lås? Det er da dumt Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Må vel være en annen måte å gjøre det på også, enn å fjerne den ene låsen...???:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hørt noe om at panseret lett spretter opp i fart hvis du kjører fortere enn 120km/h uten den 2 låsen..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 eeh nei.. Aldri hørt den har hoppa opp av den første heller. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Panserclips i rally-stuk funker fint istedenfor. LItt usikker på om det gjør seg no' særlig på en Golf, men.... ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 jeg har tatt vekk den andre låsen (storm kroken) det går helt fint til du tror du har lokket panseret son jeg gjorde, jeg hadde 110km da panseret kom opp OG DET SMALL HELT JÆVLIG så da gikk det et panser, front rute og tak til helvete Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Sitat Originally posted by kay arne jeg har tatt vekk den andre låsen (storm kroken) det går helt fint til du tror du har lokket panseret son jeg gjorde, jeg hadde 110km da panseret kom opp OG DET SMALL HELT JÆVLIG så da gikk det et panser, front rute og tak til helvete Det er marerittet...!! :( Når skjedde det?! Men du har fiksa det og kjører fortsatt med bare en lås?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 det skjedde i fjor, så det er reparert. kjører fortsatt med en lås men nå sjekker jeg extra nøye om det sitter. men det værste var da jeg skulle levere bilen, og sette i ny rute etter oppreting og lakkering. da kjørte han som jobba på glass verkstedet så fangeren min nesten delte seg i to, ikke fritt for jeg ble litt iritert da:mad: Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Du hører pansret klikker til når det er skikkelig på. No dritt med verksteder når en har senka bil. De kjører på og forbanner seg over at bilen er så lav.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Jeg har en golf 3 og monter panser forlenger i glasfiber, (lang type, mener jeg) har 2 riller i grillern og bar 1 viser..... men jeg har ikke fjernet noen låser eller "Stormkroker" på min bil, er bare å være forsiktig når man skal åpne det, og ta tak i siden på panseret slik at man løfter opp til "storm" korken stopper de, også lure noen fingrer oppimellom, og vippe "storm" kroken til sides.... ik no problem det da......... eller???? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Kommer nesten ikke under med hånda jeg ass. Skal ikke ta bort den andre låsen, er litt riski Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotspot Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 en ting som går er å borre et hull og montere ei snor i "stormkroken" så kan du trekke i snora fra under støtfangeren eller et annet sted det passer å legge den fram.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg