salms Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Dette var skikkelig elendige bilder, sånn til opplysning.. :D Men da jeg var innom den lokale bensinstasjonen idag, så sto det plutselig parkert to uidentifiserte rullende objekt(uro). Det første jeg la merke til var to nydelige jenter som satt inni disse bilene, men SÅ la jeg merke til at det var jo kamuflerte nybiler.. Så da var det å vippe frem den slitne mobilen og knipse bilder. Følgebilen som kjørte med de var en audi a6, og alle bilene hadde svenske skilter. Jeg spurte de hva slags bil det var, da bare gliste de og sa det fikk de ikke lov å si.. Men jeg tipper kanskje volvo? Jeg fikk det ikke med på bildene, men fronten innenfor den forkledningen minnte litt om volvo, men det var vanskelig å gjøre seg opp en mening om det. Så slik kamuflasje funker :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Felgene var veldig Volvo ja Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ser veldig ut som en BMW-grill på det første bildet....... Mener at jeg leste et sted at slike bilder er mye verdt. Fiks copyright på dem og kontakt feks Autofil, BIL, Gatebil osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hæhæ, sende en mail til "noen" først.. :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hvor ble det av bildene? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg sletta de fra servern.. de kommer nok opp igjen ganske fort, regner ikke med hverken stor eller kjapp interesse for bildene. Men jeg aner jo ikke hvem jeg skal sende mail til heller for å få de til de riktige folka.. hehe.. :p Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg sletta de fra servern.. de kommer nok opp igjen ganske fort, regner ikke med hverken stor eller kjapp interesse for bildene. Men jeg aner jo ikke hvem jeg skal sende mail til heller for å få de til de riktige folka.. hehe.. :p bare legg de ut igjen sjø. skal ikke stjele gullgruven din :P :P Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 :redxpoke Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 http://www.adressa.no/forbruker/bil/article768551.ece var vell disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Jepp, det var nok det. Hadde helt glemt dette jeg.. :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Damn, det var en STYGG bil! :puke: Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Det har kanskje noe med saken å gjøre at den er pakket inn i en hel haug med plastdeksler? Volvo lager pene biler for tiden, og jeg tviler på at denne blir noe unntak. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg