Gå til innhold

Aliens?

Ranger emnet

salms

Anbefalte innlegg

Dette var skikkelig elendige bilder, sånn til opplysning.. :D

Men da jeg var innom den lokale bensinstasjonen idag, så sto det plutselig parkert to uidentifiserte rullende objekt(uro). Det første jeg la merke til var to nydelige jenter som satt inni disse bilene, men SÅ la jeg merke til at det var jo kamuflerte nybiler.. Så da var det å vippe frem den slitne mobilen og knipse bilder.

Bilde002.jpg

Bilde005.jpg

Bilde006.jpg

Bilde007.jpg

Følgebilen som kjørte med de var en audi a6, og alle bilene hadde svenske skilter. Jeg spurte de hva slags bil det var, da bare gliste de og sa det fikk de ikke lov å si.. Men jeg tipper kanskje volvo? Jeg fikk det ikke med på bildene, men fronten innenfor den forkledningen minnte litt om volvo, men det var vanskelig å gjøre seg opp en mening om det. Så slik kamuflasje funker :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletta de fra servern.. de kommer nok opp igjen ganske fort, regner ikke med hverken stor eller kjapp interesse for bildene. Men jeg aner jo ikke hvem jeg skal sende mail til heller for å få de til de riktige folka.. hehe.. :p

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletta de fra servern.. de kommer nok opp igjen ganske fort, regner ikke med hverken stor eller kjapp interesse for bildene. Men jeg aner jo ikke hvem jeg skal sende mail til heller for å få de til de riktige folka.. hehe.. :p

bare legg de ut igjen sjø.

skal ikke stjele gullgruven din :P :P

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider