Gå til innhold

Åpent luftfilter + godkjenne uten frontfanger?

Ranger emnet

DaNnYb0y

Anbefalte innlegg

Går det an å få en Kadett C 1977 godkjent uten frontfanger?

Ser mange som kjører uten, men ringte biltilsynet idag og da sa de at det ikke var lov...

Noen som vet?

Går det an å bygge om til åpent luftfilter på 1,2 motoren slik at man får mer sportslig lyd? Hvor får man i såfall kjøpt dette?

må nokk lag deg brakket å rør til åpent luft filter selv. også kjøper du bare ett universalt kn fileter som passer i enden av røret du har laga

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare ha på fanger ved evt godkjenninger, så tar du den av.. Ble stoppa i teknisk me 77en min, der sa de ingenting på at det ikke var fangere på den, bare at det manglet skiltlys bak pga det er jo på fanger.

edit: ang sportslig lyd, tror ikke du vil vinne så mye med et k&n innsatsfilter, men kan jo prøve, større eksos må jo vere det beste..

magnus

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frontfanger er ikke påbudt det.. bare bakfangern det, mtp at skiltlyset er der.

Regelen sier at hvis det ikke skal stikke fram spisse kanter, og det gjør det mest sannsynlig hvis det ikke er en frontfanger der..

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

monterte silicon slange på forgaseren og la k&n filtert borte på innerskjermen på en 1200 jeg hadde en gang i tiden, men ble ikke så veldi mye mere lyd

det med front fangeren har jeg hørt så mye forskjelig om så gidder ikke nevne noe, alt som er nevt her har jeg hørt oxo, men ikke det med at skille gikk i 71, men senere trur det var 76, men samme det, monter den på kontrol og legg den på hylla resten av året, det er det enkleste

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider