Gå til innhold

jaja..shit happens..da har jeg kræsja og!:/(Ferdig opprettet!!sånn ca. ivertfall..:P)

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kondolerer, får endel juling dissa 240ene

Var med i en kjedekollisjon selv engang, og måka inn i en Beamer bakfra som ble trøkka inn bilen foran. Måtte bare skifte støtfanger på 244en (den gamle typen panzerfanger):sombrero:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan trøste deg med at jeg kjæsjet på samme måte som du gjorde for 2 uker siden med 05mod bmw.

Kjørte i kø, plutselig finner 2 gamle senile kjerringer ut at de skulle inn på et busstopp og dem vrengte bilen inn der så den stod halvveis på busstoppet og halvveis i kjørebanen. alle måtte bråbremse fordi det var trangt om plassen pga midtrabatt. jeg lå uheldigvis i de vannfyllte veisporene så når jeg trykket på brems så skjedde det ikke noe anna enn "dunk dunk dunk" i foten fra abs.

total vannplaning. speil glatt. pank, rett i baken på en ford fiasko.

og bmwen, front knust, panser brettet litt, airbag ikke utløst.

Tysk elektronikk har jeg aldri stolt på ;)

Du får ha lykke til med opprettinga.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
airbag ikke utløst.

Airbagen skal bare løses ut i "nær-døden-opplevelser". Jeg knuste fronten min da jeg kjørte i rævva på en i 50kmt ca.. airbagen kom ikke ut, bare cd spillern, da med audi a4, ikke bmw. Det er en del påkjenning å få en airbag i trynet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airbagen skal bare løses ut i "nær-døden-opplevelser". Jeg knuste fronten min da jeg kjørte i rævva på en i 50kmt ca.. airbagen kom ikke ut, bare cd spillern, da med audi a4, ikke bmw. Det er en del påkjenning å få en airbag i trynet også..

så har man dem som skal lukeparkere og dunker forsiktig borti bilen foran seg. poff så er airbaggen der..

stor forskjell på følsomheten. han fyren fra falken hadde vært utfor maange ulykker, hvor bilene var brettet sammen og allt det der. airbaggen hadde ikke løst ut. Så, falsk trygghet må jeg si meg enig med han at det er.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, kjørte å traffe en bil front i front i 50-60 km/t med en -96 nissan primera (p10) å den andre var en 86mod. mitsubishi lancer... Da kom heller ikke airbag`en ut, å det var skader på bilen min for 90k å den andre ble kondemnert.....

Uflaks med bilen din forresten!

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all støtte folkens, skal fikse så lysene er i orden i morgen så bilen er "lovlig", har skaffa nytt..men det er verre med blekket, må sveises, sparkles, pusses +++ vet ikke når jeg skal få gjort dette her når jeg er avhengig av bilen pga jobb..

Det som skjedde er at jeg lå og cruisa i køen ca. 07.20 i går morges..lå i forbikjøringsfila på østre aker veg inn mot sentrum..ligger der pga av at det går som regel fortest osv..foran meg ligger det en nyere toyota camry, denne blir kjørt av en eldre kar på 58 år..foran der igjen kjører de som forårsaket alt, en blå kassebil (curier, caddy et eller annet) det var to karer på ca. en 25-30 år tenker jeg..jeg var IKKE trøtt eller uoppmerksom av noe slag bare så det er sagt..lå heller ikke å sleika ræva på toyotan om noen tror det..legger merke til at bil rekken foran meg begynner å bremse nokså bra fort opp, plutselig så høgger de to nevnt ovenfor på bremsene og stopper opp, jeg la på stive hjul og sklei pent og pyntelig inn i ræva på toyotaen..vet ikke hvor fort det gikk når dette skjedde, men de som har kjørt i kø her vet nok ca. hvordan det er (60kmt grense på dette stedet), føret var tørt også forresten. kollisjonen skjedde en ca. 20-30m før bomstasjonen. det neste som skjer er at jeg slår av tenningen hopper ut av bilen, de andre kommer også ut. jeg foreslår at vi kjører inn på lommen som er ved siden av bommene..alle hopper inn igjen og drar dit. gamlingen blar fram ett skade meld skjema og alle noterer ned navnene og reg. nr. på alle. jeg og de 2 fyrene fremst tar noen mobil shots av bilene..så sspør jeg den ene av de to som lå fremst hva som egentlig skjedde, bilen foran meg hadde visstnok kjørt så vidt inn i hengerfestet på deres bil før jeg smasha ræva på den igjen..(noe som gamlingen nektet for senere, han sa at han stod stille før jeg krasjet med ham..) på kassebilen ble det ikke noen skader(hengerfeste). toyotaen mistet skiltet og fikk knust skiltplata, pluss at bakfangeren fikk noen rifter, hakk og noe småtteri..så ikke ut som den sprakk engang..tok bare en liten rask titt. såh..antagelig er det jeg som sitter igjen med skylda for det hele! det var også jeg som fikk de værste skadene..life suck, then you die..sånn er det..bonus tap og dyrere forsikring er vel hva jeg har i vente..går også glipp av 5000kr som jeg hadde fått utbetalt om jeg hadde kjørt skadefritt i 5 år(når jeg hadde blitt 23

Sånn ble bilen:

IMG_2164.jpg

IMG_2165.jpg

IMG_2166.jpg

IMG_2167.jpg

siste skrik i bilverden det her gutter, bare å henge seg på!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider