Gå til innhold

jaja..shit happens..da har jeg kræsja og!:/(Ferdig opprettet!!sånn ca. ivertfall..:P)

Ranger emnet

toyofan

Anbefalte innlegg

Klart at det er kjedelig men det jo deler som kan demonteres relativt lett.. Verre hvis du hadde fått en bil i ræva... Flaks med framskjermene og panseret da. Som europall sier så er det jo viktigst at ingen ble skadd.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurt det da..

Kjipt når sånne ting skjer.. Har selv sklidd inn i ræva på ei berte som kjørte, lå på ekebergveien, og nærma meg et kryss(kjørte gamle audien atm) og det var akkurat blitt grønt, så jeg gadd ikke bremse særskilt mye ned, bare senke farten pga hun foran meg(ganske langt) kjørte med senka fart ut i lyskrysset, med grønne lys og RØDE MENN!! Midt uti krysset bråbremser hun max, og jeg med.. Dessverre var det litt dårlige dekk, og så fikk jeg litt vannplaning og sklir ca 5 km/h inn i ræva hennes.. Hun flippa.. Så spurte hvorfor hun bremsa: Jo, det var noen som skulle over overgangen... Da ble jeg dritforbanna, lurte på hvor i veitrafikkloven det sto at hun skulle stoppe?

Hun begynte å vise til en paragraf om fotgjengeroverganger... Etter å ha vist henne de røde og grønne lysene var hun blitt rimelig stille, og dro bare der i fra uten å si noe mer.. Ble jo ingen skader..

Sorry hijacking, var bare det at jeg vet at det suger, særlig følelsen akkurat i det du har truffet dem...:shake

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drev på med diverse ting på bilen til kl. var 2 i går natt..hehe..her er det imidlertidlige resultatet...

Begynt å demontert litt:

IMG_2172.jpg

IMG_2174.jpg

Oversikt over problemet..:

IMG_2173.jpg

IMG_2175.jpg

Panket og rettet litt:

IMG_2176.jpg

IMG_2177.jpg

IMG_2178.jpg

På igjen med lykter..fikk donert høyrelykt fra slire! venstre ble det byttet glass på, kjøpte nytt på veng for 200kr..Tusen takk for lykta thomas:):

IMG_2179.jpg

IMG_2181.jpg

Ferdig:

IMG_2183.jpg

IMG_2184.jpg

IMG_2185.jpg

IMG_2186.jpg

IMG_2187.jpg

La merke til en ting mens jeg drev og rettet bilen:

IMG_2171.jpg

Hva kan ha skjedd her montro? garantert vibasjoner som har gjort det..men det er så rart..jeg har aldri rørt de skruene mens jeg har hatt turboen ivertfall!

men det var fint jeg oppdaget det før det gikk riktig ille..

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider