VIP22 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Noen som vet sånn circa hvor en camry xli stv 1990 mod ligger i bensinforbruk? Vurderer å kjøpe, men egenvekta er ganske høy på denne bilen ser jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King of Cali Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Noen som vet sånn circa hvor en camry xli stv 1990 mod ligger i bensinforbruk? Vurderer å kjøpe, men egenvekta er ganske høy på denne bilen ser jeg. min 89 mod... brukte ca. 0.7 ellerno sist gang vi dro til hytta Siter Toyota Camry 2.0 XLi 1989 modell ( http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139246) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VIP22 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det var da forholdsvis lavt synes jeg. Synd at bilen ble solgt før jeg fikk anledning til å dra å se på den, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Selv 2,2 literen i Camry MKIII bruker ikke mer en ca. 0,8 da :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ikke relevant i det hele tatt, men moro likevel: 87 xl: uansett hva jeg prøvde klarte jeg ikke å komme over 1 liter pr mil. Men den brukte 4 liter olje på turen trondheim-oslo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camry87 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Min 2liter 87-modell brukte utrolige 0,57 liter per mil på strekningen trondheim-oslo! (Målt ved at jeg hadde full tank da jeg startet, og at det bare gikk på 30 liter da jeg kom frem.) Da kjørte jeg riktignok alene i bilen, og uten særlig trafikk, samt at jeg kjørte veldig økonomisk - men likevel! Blir bare mer og mer imponert over den motoren :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ikke relevant i det hele tatt, men moro likevel: 87 xl: uansett hva jeg prøvde klarte jeg ikke å komme over 1 liter pr mil. Men den brukte 4 liter olje på turen trondheim-oslo :D "Ikke relevant" ??? Det er vel ingen andre motorer som er mere relevante, utenom den vi snakker om. 2,2l (5S-FE) er rimelig lik 2,0l (3S-FE), eneste forskjellen er volumet og noen få endringer i styresystemet! Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hvor kommer 2,2liter fra? En 1987 Camry XL har 1,8 forgasser. 1-s eller hva den kalles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hørte Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Eg målte faktisk min 2,2 liter te 0,69 på mila frå Sveio til Bø i Telemark her for ikkje så lenge sidan. Det syns ikkje eg var så gale eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Min 3-liter bruker sjeldent under 1 liter pr mil, men syns egentlig ikke det er så ille. Den er jo 16 år gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg