volvo244 Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 skikkelig fin den bilen din 240ft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 -Der har vi bilen sin vettu! :) Saker!!! Takker! skikkelig fin den bilen din 240ft! Takker! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Lars!! Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Siter Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Det var fete felger du hadde Volvo Lars!!, hva heter dem a? hvor store er di? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Her er min. Senka 40mm med lesjøfors senkesett, bilstein dempere, jt 3 tom eksos, green filter, viking chip, detroit truetrack sperre, 850r vinge og så er turbotrykket justert opp en del. På bildet så står den på 17x8,5 bbs kopier, nå sitter det 8x18 hvite compomotive på med vinterdekk. Bilen blei vrak her for 2 uker siden, så nå står den uti gården og venter på litt deler. Samtidig som bilen blir retta opp så kommer det et par oppdateringer, blir hel lakkering, bytte klinker, sveise igjen hull etter antenner og diverse, blir senka mer, bytte bremser( black diamond slissa og borra skiver og green stuff klosser) og mulig jeg skal bytte turbo. Blir sikkert gjort mer ettersom det dukker opp noen ideer nå og da. Driver også og bygger et seriøst stereoanlegg med en del gromt stæsj. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Her er min. Senka 40mm med lesjøfors senkesett, bilstein dempere, jt 3 tom eksos, green filter, viking chip, detroit truetrack sperre, 850r vinge og så er turbotrykket justert opp en del. På bildet så står den på 17x8,5 bbs kopier, nå sitter det 8x18 hvite compomotive på med vinterdekk. Bilen blei vrak her for 2 uker siden, så nå står den uti gården og venter på litt deler. Samtidig som bilen blir retta opp så kommer det et par oppdateringer, blir hel lakkering, bytte klinker, sveise igjen hull etter antenner og diverse, blir senka mer, bytte bremser( black diamond slissa og borra skiver og green stuff klosser) og mulig jeg skal bytte turbo. Blir sikkert gjort mer ettersom det dukker opp noen ideer nå og da. Driver også og bygger et seriøst stereoanlegg med en del gromt stæsj. Måårn finkis :P Godt at det er folk som veit å bygge opp redskapen igjen! For din på bildet er helt etter oppskrifta!!!, det veit du jo sjøl :P :) Ere du har gjort forno nå a'?? BBS-kopiene er vel solgt for en stund siden etter det ryktene sier:P (-og godt er det:D) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hva jeg har gjort for no er det samma. he he Hele venstre sia er tatt, så har kjøpt nye dører og bakskjerm, men finner ingen som har venstre forskjerm. Er fornøyd med bilen min jeg, sku hatt litt mer motor da. Alle hadde jo sånne jævla bbs kopier, vil ikke ha på det da og så måtte jeg ha nye vinterhjul, tenkte på ei 15 toms felgpakke og kom hjem med 18 toms compomotive og michelin vinterhjul, blei tøft da. Kjøpt meg slikt et sparco tanklokk i dag, så når nye bakskjermen kommer på så blir hølet tel påfyllinga sveisa igjen og det nye blir felt inn, håper det vil gjøra seg litt. Men, kan ikke skrive så mye rør her, da blir vel innlegget sletta, har sett at det er noen kukkhuer her som driver og sletter inlegg fordi det er no gæli med ditt og datt. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Mange bra biler her, liker det :) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Bilen min... =) Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Mye tøffe biler. Får litt inspirasjon og litt ekstra lyst til å gjøre de siste småtingene som skal til for at bilen skal få et ekstra løft. ;) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Min 940. Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Turbo_Bjørn: Pen bil. Clean look, slik gutta liker :cheers: Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_790R Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Siter Volvo 4 Life Volvo 760 88` Bredda prosjekt Volvo 965 91` Vinterbrakke Volvo 965 96` Ambulanse Nissan Sunny 93` Konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Nydelig. Du skulle fått åpnet blinklysene og fått sortlakkert dem også. Hadde vært prikken over Ien det... :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Men, kan ikke skrive så mye rør her, da blir vel innlegget sletta, har sett at det er noen kukkhuer her som driver og sletter inlegg fordi det er no gæli med ditt og datt. :word_ms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg