Gå til innhold

Bilforumets 940/960er

Ranger emnet

Volvokid

Anbefalte innlegg

Popp109.jpg

Skal senkes og settes på 18" felger iløpet av sommeren.

I planene står det også 850R vinge, t-rød skjørt, turbogrill, 850R fanger forran, S90 dekorplate bak, S90 dørhåndtak, opplakkering(usikker på farge) og usikker på bakfanger hvilken jeg skal ha..

Volvo power merket i frontruta skal vel fjernes etter hvert

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popp109.jpg

I planene står det også 850R vinge, t-rød skjørt, turbogrill, 850R fanger forran, S90 dekorplate bak, S90 dørhåndtak, opplakkering(usikker på farge) og usikker på bakfanger hvilken jeg skal ha..

blir sikkert kjempe d! må få lagd ut oppdaterte bilder itte kvart;) foresten ka felgar tenkje du på å ha da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popp109.jpg

Er detta en GL?

-Sånne felger har jeg som jeg gjerne vil selge. Strøkne med piggdekk......

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir sikkert kjempe d! må få lagd ut oppdaterte bilder itte kvart;) foresten ka felgar tenkje du på å ha da?

Tenkte å lage tråd om den, men gadd ikke ennå, venter til det blir mer oppdatert etter hvert som jeg begynner å jobbe for å få inn litt penger..

Felger har jeg ikke helt bestemt meg for enda, det kommer helt an på pengepungen. Hadde veldig lyst til å kjøpe SuperDTM, men nå kjører jo alle rundt med det her omkring :(

Er detta en GL?

-Sånne felger har jeg som jeg gjerne vil selge. Strøkne med piggdekk......

Står ingenting om det, er en 95 modell, tror disse benevningene kom bort i 95(?).

Står en FB motor og ikkeno spes ekstra utstyr annet enn takluke i glass på den, gått bare 130K når jeg kjøpte den, så masse bil igjen her:D

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Min 96 mod 945 LT...

I Desember 2006:

8_2065489480.jpg

I Mai 2007:

BilderVolvo033.jpg

BilderVolvo009-1.jpg

BilderVolvo015.jpg

nydelig bil! du kjørte ikke tilfeldigvis over haukelifjell for en ca to uker siden du? nesten sikker på at det var denne bilen jeg så sto parkert på esso'n på "edland"

jaja fin vogn i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider