Gå til innhold

god kjenning

Ranger emnet

sengst

Anbefalte innlegg

Kjøpte en go40 ferdig ombyggd til turbo gasse motor må en skrive søknad til BT først eller er det bare og bestille time på BT for å godkjenne det?

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal inn i Januar februar t godkjenning da for kjøre den sånn no før siste innspurt i siste rest av dill og små fix på den... hehe var på en liten bytur her om dagen å hadde flaks og ble ikke stoppa i Teknisk kontroll så takker høyere makter for to tenner som ble slått løs og et pungtert dekk:D

Hvordan for jeg skrivet fra han torp duden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEhe joda skal orndest d allt er nesten klart nå untatt den forbanna toppen som har en for kjærligehet for å svi ventiler å blåse pakning så nå blir d 740 turbo topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilen er fin var ripe fri helt til neon uker siden en forbanna idiot slengte en stk. Euro palle på den men er under veis til fiksing å han som slengte pallen angrep meg jo rett etter på så da var det og legge ham i bakken å ji han inn me lat manns hånden.... Er så og si rust fri også den bilen...... Men motorn var ett føkk da aldri vært borti mer trøbbel Volvo motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var fin og ripe fri for inntil noen uker siden da en idiot kasta ett stk. europalle på den og laga utrolig nokk bare riper i den som skal lakkest opp igjen og siden angrep meg så han fikk smake en omgang med latmanns armen jeg tillfeldigvis hadde ved min høyrse side... og rust ikke noe som helst nesten men motor messig dårlig gjennom ført business d ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var fin og ripe fri for inntil noen uker siden da en idiot kasta ett stk. europalle på den og laga utrolig nokk bare riper i den som skal lakkest opp igjen og siden angrep meg så han fikk smake en omgang med latmanns armen jeg tillfeldigvis hadde ved min høyrse side... og rust ikke noe som helst nesten men motor messig dårlig gjennom ført business d ja

Hehe.. Da endte vi i samme båt da.! For min bil trøkka ut en tennplugg mens jeg lada opp turboen bortover veien.. også hadde forgasseren hengt seg skikkelig.. Så den var bøtta hard.! Så den motoren kastet jeg på flekken.!

Så kanskje et tips til deg også :P Kast? få tak i ny.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår