kiv_tuning Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Noen som er int? Prøver å ordne noe nå om dagen. prisen blir ca 1500-2000 mnd. Vet det er litt mye, men kvm prisen er så jævelig høy her i Oslo. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 per pers?? hvor mange er det isåfall plass til? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 pr. pers ja. Da får du en mekkeplass på 20-25kvm, Tilgang på trykkluft, oppvarming osv. Men ingen ting er i boks ennå. Har vært å sett på flere lager. Men ikke fått noen riktige priser ennå. Vil bare sjekk om det er noen som er int. Det siste jeg så var ett lager med plass til ca. pers. Å vi er vel ca 5 stk allerede. Deriblant 2 stk med fagbrev innen bilmekk. Å en som er rå på bilelektro. Ville bare lufte dette litt. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 hvor mange bukker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 bukker å slikt må hver enkelt kjøpe selv i båsen. Eller leie av en annen som har. Vi kommer til å ha 4 bukker hos oss. Å kan lei ut hvis noen trenger det. Vi kommer til å dele opp i båser slik att hver enkelt kan låse båsen sin når de går om dagen. På denne måten slipper vi unna mye tull med att folk klår på ting å tang som ikke er dems. Men det er jo ikke noe problem å slå sammen 2 båser hvis 2 stk skal leie sammen. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 hvis man ikke trenger båsen hele tiden, er det da mulig at 2 (eller flere) deler en bås? da blir det straks mer interessant :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 jeg har jævli lyst på en garasja. kan noen som finner ut av dette å ta kontakt med meg ring meg på 971 69 113 eller send pm, jeg er med å spleiser på det meste... men trenger først å fremst plass! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 ikke noe problem at noen spleiser på båsen, det avgjør dere selv. Men ansvaret for betalinga må en stå for, slik at jeg ikke får 100pers som skal betale litt hver..hehe Vi jobber fortsatt på saken. Har vært å sett på ett par til i dag. Men Prisen var fortsatt for høy. rdl, jeg ringer deg når vi har finni noe. Hvis bare vinterlagring er int, går jo oxo dette ann. til en billigere penge ettersom du trenger mindre plass Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg