Gå til innhold

Mekkeplass i Oslo!!

Ranger emnet

kiv_tuning

Anbefalte innlegg

pr. pers ja. Da får du en mekkeplass på 20-25kvm, Tilgang på trykkluft, oppvarming osv. Men ingen ting er i boks ennå. Har vært å sett på flere lager. Men ikke fått noen riktige priser ennå. Vil bare sjekk om det er noen som er int. Det siste jeg så var ett lager med plass til ca. pers. Å vi er vel ca 5 stk allerede. Deriblant 2 stk med fagbrev innen bilmekk. Å en som er rå på bilelektro. Ville bare lufte dette litt.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bukker å slikt må hver enkelt kjøpe selv i båsen. Eller leie av en annen som har. Vi kommer til å ha 4 bukker hos oss. Å kan lei ut hvis noen trenger det. Vi kommer til å dele opp i båser slik att hver enkelt kan låse båsen sin når de går om dagen. På denne måten slipper vi unna mye tull med att folk klår på ting å tang som ikke er dems. Men det er jo ikke noe problem å slå sammen 2 båser hvis 2 stk skal leie sammen.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jævli lyst på en garasja. kan noen som finner ut av dette å ta kontakt med meg ring meg på 971 69 113 eller send pm, jeg er med å spleiser på det meste... men trenger først å fremst plass!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problem at noen spleiser på båsen, det avgjør dere selv. Men ansvaret for betalinga må en stå for, slik at jeg ikke får 100pers som skal betale litt hver..hehe Vi jobber fortsatt på saken. Har vært å sett på ett par til i dag. Men Prisen var fortsatt for høy.

rdl, jeg ringer deg når vi har finni noe.

Hvis bare vinterlagring er int, går jo oxo dette ann. til en billigere penge ettersom du trenger mindre plass

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider