Saarg Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Merket her en dag at speedometeret ikke henger helt med både under akselrasjon og nedbremsing. Spesielt merkbart er dette ved nedbremsing. Da er det så vidt nåla beveger seg nedover. Har merket litt av dette før også, men ikke så tydelig. Kan det ha noe å gjøre med at diffsperren er plukket ut? Det ble gjort før jeg fikk bilen. Speedometeret er elektronisk og bilen er en 745 '85. Har og et litt annet problem eller merkelig lyd. Hørest ut som kjetting som henger og klirrer. Hørest best ved lav fart og foten borte fra gasspedalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Tror det er et problem med meteret. Hadde det samme problemet selv en gang. Kjøpte nytt på hoggeren, og det virket som det skulle da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saarg Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Tror det er et problem med meteret. Hadde det samme problemet selv en gang. Kjøpte nytt på hoggeren, og det virket som det skulle da.. Får sette inn det ekstra jeg har liggende. Hadde det nettopp ute av bilen for å lodde litt. Men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saarg Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det hjalp med nytt speedometer :) I det minste et problem mindre. Måtte ut å sjekke på en parkeringsplass om det hang med opp ved spinning :D Men så et lite lysglimt bak bilen som jeg ble litt opptatt av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Det hjalp med nytt speedometer :) I det minste et problem mindre.Måtte ut å sjekke på en parkeringsplass om det hang med opp ved spinning :D Men så et lite lysglimt bak bilen som jeg ble litt opptatt av :) Hehe.. Så bra det gikk i orden! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg