flipp Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hei hei! Lurer ganske enkelt og greit på om noen vet om hvilke merke som leverer coilovers til integrale'n (hvis noen), og isåfall hvor får man kjøpt dette? Har prøvd det beryktede google, men finner ikke alt for mye god informasjon. Det nærmeste jeg har kommet er bilstein, hvor det virket som de hadde noen forskjellige rallydempere bare.. Siter [ ] 90 Audi 80 Quattro [x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 du kan høre med disse gutta i stockholm vis du går inn på bilder så er det noen bilder av en evo http://www.forzasuspension.se mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 RSR (Ron Simmons Racing) leverer coilovers, LEDA gjør det samme. RSR har vel egen nettside (som jeg ikke aner url-en til, hehe), LEDA får du fra John Whalley :) Forza bygger vel om Bilstein-dempere mener jeg å huske, og har fått endel skryt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg