VCE Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 med originalhjul er det ikke mulig å kjøre på bakhjula... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Tenkte nå bredda originalfelger og DOT-merka slicks jeg da.... ikke Hakkapeliitta pigg anno 1984... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Var skikkelig feste på banen der ja. Men reaksjonstida var ikke like imponerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Var skikkelig feste på banen der ja. Men reaksjonstida var ikke like imponerende Hva faen skal han med reaksjonstid? :D han fliser deg jo uansett hvor mange sekunder forsprang du får :naaaws Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Med 0,85 hk pr kilo trenger man bare denne med presse for å flise'n... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Med 0,85 hk pr kilo trenger man bare denne med presse for å flise'n... Koker vi inn det at man etter flisinga skal dra på byen i samme bil,innbefattet en tur i Drive-In på Den Gyldne Måke og en liten kosetur på svingete vei så mistenker jeg hvem som vinner.. ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Med tanke på at trabanten veier litt under 600 kg, og at en smallblock V8 på 6-700 hk ikke er veldig vanskelig å ha med å gjøre... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Da kaller vi det uavgjort... ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 ååååååh, budknappen verker!:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEAMdefcon Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Solgt for 615000 Kr, mye bil for pengene vil jeg si. :p Siter -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Steike! Tro om du får den på skilter her hjemme ; ) Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Med 0,85 hk pr kilo trenger man bare denne med presse for å flise'n... Noen som har litt info om denne? Send meg en pm, elsker sleepers. :D Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Solgt for 615000 Kr, mye bil for pengene vil jeg si. :p Engangsavgiften for dette kjøretøyet blir som følger: Avgift for egenvekt: 88 936,00 Avgift for motoreffekt: 1 524 951,08 Avgift for slagvolum: 118 890,00 Engangsavgift: 1 732 777,08 Bruksfradrag (59%): -1 022 338,48 Vrakpantavgift: 1 300,00 Totalt 711 739,00 MVA (regnes ut av tollverdien): 153 750,00 Engangsavgift + MVA: 865 489,00 Engangsavgift + MVA + Tollverdi: 1 480 489,00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Noen som har litt info om denne? Send meg en pm, elsker sleepers. :D Ikke veldig sleeper med de bakhjulene og enderørene? synd at han ikke fullførte den opprinnelige planen med presse... :( http://waclark0.tripod.com/id50.html Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.