trra Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Jeg borra opp luftfilter boksen på en golf2 gti 16v jeg hadde, borret kun hull i fronten, dvs mot grillen. La også opp et par slanger til kaldluft. Merket stor forskjell på lyden når man ga bånngass, men merket egentlig ingenting\minimalt på effekt, men lyden er halve opplevelsen :D . Satt i et kn-filter etterpå, hjalp litt på lyden det også. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Tøfft.. tror jeg skal borre litt ja. Men på hva slags side bør jeg borre? På den rene siden av filteret hvis du skjønner hva jeg mener, etter at lufta har blitt filtrert? Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Borr før luftfilteret, ellers så risikerer du at det kommmer dritt og lort inn i motoren. På bildet mitt er det bilde av nedredel av luftfilterboksen, filteret sitter på toppen av den. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Tøfft.. tror jeg skal borre litt ja. Men på hva slags side bør jeg borre? På den rene siden av filteret hvis du skjønner hva jeg mener, etter at lufta har blitt filtrert? Ærru gæærn? Dersom du bestemmer deg for å borre, så borr på skitten side av filteret som trra sier. Ellers mister jo filterinnsatsen all funksjon og motoren drar inn all den dritten som befinner seg i omgivelsene. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoTriX Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kommer man igjennom EU godkjening med konfilter?? Du kommer iallefall ikke utenom.. :hammer Siter 2000 Peugeot 406 Break HDIKjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Du må borre under filteret ja:D Borret på min golf Gti, ble kul "wooop" lyd ved pådrag. Men ingen effektøkning. Men husk å borre på den siden som ikke vender mot motor!! Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg