Gå til innhold

MeigSjøl: Opel kadett C 1200 1974mod, førsteprosjekt: bilde oppdatering 24.02.08

Ranger emnet

MeigSjøl

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

har ikke vært så mye framgang i garasjen i det siste, har holdt på å sveist litt rust men så gikk jeg tom for gass så d ble en liten pause, men har tenkt til å få tak i ny til uka.

har brukt tiden på å lete etter deler da og i det meste 1600 forstilling og Manta B gsi bakaksling.

så nye oppdateringer fra garasjen kommer vell etter at jeg har fått tak i mer sveis gass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vert i li mange ganger ja.. skal oppover i ferien faktisk... Furien bodde i sørli.. Aspnes.. flytta med meg nedover for 2 år sida. hadde håpet på å få kjøre volvon min oppover men trur ikke jeg får girkasse fra sverige før etter ferien. (for å holde meg litt ontopic) du skulle ikke droppe den 2.0s motorn og satse på turbo på den 1200 da?? mye grommere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, det er ikke værst det;)synn det med girkassa da(litt offtopic må da være greit);P

blir ikke noe turbo på 1200 denne gang nei. har tenkt til å ha 2.0s motoren hvis ikke jeg skal kjøpe en annen motor som en kompis av onkel av meg. en 2.0 fra ascona, bygget om til 2.2++ masse annet såm er gjort med motoren og med turbo. men vet ikke enda, han skulle til nord-norge i sommer der han har motoren å se på den å se hva han hadde, så han skulle sette en pris på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

på tide med en ny oppdatering, blir ikke så mye jobbing nå da jeg er hjemme bare i helgene, men har fått gjort noe

IMGP1334.jpg

IMGP1336.jpg

IMGP1454.jpg

IMGP1455.jpg

IMGP1456.jpg

IMGP1457.jpg

IMGP1458.jpg

IMGP1459.jpg

IMGP1460.jpg

IMGP1461.jpg

IMGP1462.jpg

IMGP1463.jpg

IMGP1695.jpg

IMGP1697.jpg

IMGP1699.jpg

IMGP1700.jpg

IMGP1701.jpg

IMGP1702.jpg

IMGP1703.jpg

IMGP1704.jpg

IMGP1705.jpg

IMGP1706.jpg

åsså ett oversikts bilde over garasjen, fått tak i et motor stativ men skjønte ikke helt hvordan man fester motoren, får se på det mer til helgen hvis ikke noen vet hvordan??

IMGP1694.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider