Tobby Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Noen som vet noe om denne produsenten? Fant den linken, http://www.bilaudio.no/index.php?main_page=product_info&products_id=19 Sikring på 180amp?! Noen som vet det er bra produkter eller "jallagreier" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 jeg hadde ikkje kjøpt noe slik ivertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 gudene vet om jeg går glipp av noe, men jeg foretrekker å holde meg til de godt kjente merkene... Gjerne lettere å få returnert osv om noe skulle være galt også. Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Med tanke på prisklassen kan du jo ta en titt på både pioneer og us amps. som du finner henholdsvis hos pioneerforhandlere og http://www.morel.no Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davids Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hei og hopp! Jeg som driver bilaudio.no. Ville bare rette på en ting, avsikret med 90A. Hadde skrevet feil på nettsidene og det er nå rettet. Om det skulle være noen spørsmål om produktene så kontakt meg gjerne. Er klar over at Tinly er ukjent merke for de fleste, og at de lave prisene kan skremme mange, men jeg har ikke hatt noen klager på produktene. Har fått veldig positive tilbakemeldinger. ;) Siter Bildekaler.no - Dekaler,bildekor,klistremerker m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 hvor mange har du solgt hittil da ?? så ikke veldig spenstig ut men funker vel :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Du får komme med litt innmat da ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind99 Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 ingen klager på produktene??da har du vel glemt faktura nr:133.forsterkeren er sendt i retur for 3-4 gang er det vel nå..venter i spenning....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hallo godtfolk. Jeg holder på å bygge et tinly anlegg i bilen. Se tråden på gatebil forumet. Jeg har absolutt ikke noe å klage på, anlegget spiller både med rå bass og krystallklar diskant og mellomtonen er super :) Skal se om jeg får satt opp en tråd her også av prosjektet så kan dere følge med. Om noen måtte ønske og høre og se anlegget så kjører jeg mye i Lillehammer også skal jeg på gatebil i september. Det er i allefall planene. Link til prosjektet: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=7446 Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 jeg har et tinly komponent sett i bilen nå, bare midlertidig. jeg kan ikek klage på hverken kvalitet eller service hos bilaudio. leveringstiden var 4 dager mener jeg å huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davids Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 ingen klager på produktene??da har du vel glemt faktura nr:133.forsterkeren er sendt i retur for 3-4 gang er det vel nå..venter i spenning....... Har ikke hatt mange klager på produktene. Du var nok uheldig desverre. Ny forsterker er på vei til deg som du sikkert veit. Håper det ordner seg og at du blir fornøyd! Siter Bildekaler.no - Dekaler,bildekor,klistremerker m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 tinley = boss audio som = $€{$€[ tåler ikje effekt å ryker før du har guffet opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 tinley = boss audio som = $€{$€[ tåler ikje effekt å ryker før du har guffet opp Veldig uenig med deg der. Jeg har Tinly og det kan jeg guffe på til max (1200Watt RMS) som forsterkeren leverer. Var skeptisk til å starte med, men er utrolig fornøyd. Spiller både utrolig rent og med dundrene bass som får blien til å være flexi Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Det sitter et tinly frontsett i min fars volvo 850, å jeg må si at det spiller MEGET bra i forhold til prisen :) Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davids Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 tinley = boss audio som = $€{$€[ tåler ikje effekt å ryker før du har guffet opp Tinly er ikke lik boss audio. Tror heller Boss audio=Tinly=) Tinly er en stor fabrikk som produserer bilstereoartikler som blir solgt under mange navn. F.eks UsCarvor,boss audio +++ Det mange av disse gjør som f.eks UsCarvor er at de kjøper store kvantum av de billigste artiklene til tinly og gir dem sitt eget navn. De kjøper kun det billigste og kvaliteten er deretter. De produktene vi har importert har vi testet før vi tok dem inn, og vi er sikre på at de er av god kvalitet. Siter Bildekaler.no - Dekaler,bildekor,klistremerker m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg