Gå til innhold

Tinly?

Ranger emnet

Tobby

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Jeg som driver bilaudio.no.

Ville bare rette på en ting, avsikret med 90A. Hadde skrevet feil på nettsidene og det er nå rettet. Om det skulle være noen spørsmål om produktene så kontakt meg gjerne.

Er klar over at Tinly er ukjent merke for de fleste, og at de lave prisene kan skremme mange, men jeg har ikke hatt noen klager på produktene. Har fått veldig positive tilbakemeldinger. ;)

Bildekaler.no - Dekaler,bildekor,klistremerker m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Hallo godtfolk.

Jeg holder på å bygge et tinly anlegg i bilen.

Se tråden på gatebil forumet.

Jeg har absolutt ikke noe å klage på, anlegget spiller både med rå bass og krystallklar diskant og mellomtonen er super :)

Skal se om jeg får satt opp en tråd her også av prosjektet så kan dere følge med.

Om noen måtte ønske og høre og se anlegget så kjører jeg mye i Lillehammer også skal jeg på gatebil i september. Det er i allefall planene.

Link til prosjektet:

http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=7446

Volvo Amazon 1968 mod

VW Passat 1.8 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

jeg har et tinly komponent sett i bilen nå, bare midlertidig. jeg kan ikek klage på hverken kvalitet eller service hos bilaudio. leveringstiden var 4 dager mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen klager på produktene??da har du vel glemt faktura nr:133.forsterkeren er sendt i retur for 3-4 gang er det vel nå..venter i spenning.......

Har ikke hatt mange klager på produktene. Du var nok uheldig desverre. Ny forsterker er på vei til deg som du sikkert veit. Håper det ordner seg og at du blir fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tinley = boss audio som = $€{$€[ tåler ikje effekt å ryker før du har guffet opp

Veldig uenig med deg der.

Jeg har Tinly og det kan jeg guffe på til max (1200Watt RMS) som forsterkeren leverer. Var skeptisk til å starte med, men er utrolig fornøyd. Spiller både utrolig rent og med dundrene bass som får blien til å være flexi

Volvo Amazon 1968 mod

VW Passat 1.8 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tinley = boss audio som = $€{$€[ tåler ikje effekt å ryker før du har guffet opp

Tinly er ikke lik boss audio.

Tror heller Boss audio=Tinly=)

Tinly er en stor fabrikk som produserer bilstereoartikler som blir solgt under mange navn. F.eks UsCarvor,boss audio +++

Det mange av disse gjør som f.eks UsCarvor er at de kjøper store kvantum av de billigste artiklene til tinly og gir dem sitt eget navn. De kjøper kun det billigste og kvaliteten er deretter. De produktene vi har importert har vi testet før vi tok dem inn, og vi er sikre på at de er av god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider