Gå til innhold

Tinly?

Ranger emnet

Tobby

Anbefalte innlegg

Enig me davids der. Stor forskjell på de billigste, og dyreste varene på alle merker. Dette ser du også på store merkenavn som rockford. Hadde også selv forsterker fra Opti serien til Lanzar, og denne kunne ikke sammenlignes med varer fra de lavere seriene til samme merke. Så ikke noe prob med å tro på det han sier. Sikkert bra lyd og trykk i forhold til pris.

Men om det passer til alles smak er jo en helt annen sak.. :)

Vinterstylingen er montert.. ;)

Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
  • 2 weeks later...

Det hender det tar et par dager før vi får melding om at betalingen er mottatt hos oss.(Avhengig av hvilken bank overføringen kommer ifra) Det kan da ta noe tid for de som velger forhåndsbetaling. Dersom det er noen som vil ha fortgang i en bestilling anbefaler jeg å sende mail med kopi av kvittering, så går det fort.Vi sender ut varer samme dagen eller dagen etter innbetaling er mottatt.

Bildekaler.no - Dekaler,bildekor,klistremerker m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig uenig med deg der.

Jeg har Tinly og det kan jeg guffe på til max (1200Watt RMS) som forsterkeren leverer. Var skeptisk til å starte med, men er utrolig fornøyd. Spiller både utrolig rent og med dundrene bass som får blien til å være flexi

90A sikkring i den forsterkeren?

Du får stille i en seriøs konkuranse, så finner du fort ut hva det duger til ;)

Har selv drevet med bilstereo i snart 20 år, og testet mye rart, men jeg har ennå tilgode å høre noe BRA fra tinly... har dog ikke testet alt de har å tilby, så det kan jo hende noe holder mål ;) Det blir liksom ikke så aktuelt å kjøpe noe fra tinly, bare for å prøve det, når det jeg alt har testet ikke holdt mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider