Aliennn Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Enig me davids der. Stor forskjell på de billigste, og dyreste varene på alle merker. Dette ser du også på store merkenavn som rockford. Hadde også selv forsterker fra Opti serien til Lanzar, og denne kunne ikke sammenlignes med varer fra de lavere seriene til samme merke. Så ikke noe prob med å tro på det han sier. Sikkert bra lyd og trykk i forhold til pris. Men om det passer til alles smak er jo en helt annen sak.. :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg vekker denne til live igjen :P Bestilte meg et Komponent sett til 395,- . Skal jo bli spennende å se om det er bedre enn de orginale høytalerene som stod i. Men jeg venter fortsatt på sporingsnummer fra bilaudio.no, betalte for ei uke sia, har fortsatt ikke hørt noe... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemoas Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Jeg har også bestilt meg et av disse settene. Fikk mail i går om at ordren var under behandling. Syns dette er litt sløvt da jeg betalte for over en uke siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 flere med samme problem. useriøs bedrift. Calibra.no :: Forum Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davids Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Det hender det tar et par dager før vi får melding om at betalingen er mottatt hos oss.(Avhengig av hvilken bank overføringen kommer ifra) Det kan da ta noe tid for de som velger forhåndsbetaling. Dersom det er noen som vil ha fortgang i en bestilling anbefaler jeg å sende mail med kopi av kvittering, så går det fort.Vi sender ut varer samme dagen eller dagen etter innbetaling er mottatt. Siter Bildekaler.no - Dekaler,bildekor,klistremerker m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Veldig uenig med deg der.Jeg har Tinly og det kan jeg guffe på til max (1200Watt RMS) som forsterkeren leverer. Var skeptisk til å starte med, men er utrolig fornøyd. Spiller både utrolig rent og med dundrene bass som får blien til å være flexi 90A sikkring i den forsterkeren? Du får stille i en seriøs konkuranse, så finner du fort ut hva det duger til ;) Har selv drevet med bilstereo i snart 20 år, og testet mye rart, men jeg har ennå tilgode å høre noe BRA fra tinly... har dog ikke testet alt de har å tilby, så det kan jo hende noe holder mål ;) Det blir liksom ikke så aktuelt å kjøpe noe fra tinly, bare for å prøve det, når det jeg alt har testet ikke holdt mål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 flere med samme problem. useriøs bedrift. Calibra.no :: Forum Folk eier ikke tålmodighet, og så fort noe er litt forsinket er det snakk om balltre ++ Usaklig! Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg