Gå til innhold

Treff i Bergen

Ranger emnet

Turbotrille

Anbefalte innlegg

Som administrator for http://www.essokickers.com velger jeg å lage en egen tråd om hva som kommer til å skje i Bergen med det første, ser det er laget en egen tråd om streetmeet i Bergen men det har ikke vi i essokickers noe med å gjøre og velger derfor dette.

Sjekk http://www.essokickers.com her ligger det nå info om 2 store LOVLIGE ikke minst treff som kommer allerede nå i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke streetmeet ulovlig, så lenge du ikke plager noen naboer vel?

Dere i Essokickers gidder ikke stille på streetmeet?

Lovlige arrangementer er veldig positivt!

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi, om ikke alle, prøver å få med oss så mye som mulig.

Men det jeg mener er at vi helst ikke kjører igang noe streetmeet da dette ofte fører med seg problemer med pol10, med tanke på burning og fyll og råkjøring som streetmeet ofte fører med seg, spesielt når det blir lagt til en helg.

Da tar det seg ikke helt heldig ut når vi faktisk prøver å få igang noe skikkelig positivt og lovlig som faktisk innebærer bilkjøring her i byen.

Misforstå meg rett, vi er med på det som skjer selv om det ikke er under de mest kontrollerte former, og innenfor lovlighetens grenser, men vi forsøker i største grad å skape et så positivt intrykk av bilmiljøet i Bergen som mulig.

Så om du, eller noen andre fyrer igang noe så er vi klart med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i alt du sier der :)

Og jeg tar også avstand fra alt som kombinerer fyll og bil...

Tror egentlig jeg misforsto ditt første innlegg... Trodde du ville fram til at dette var fullstendig uaktuelt osv... men i bunn og grunn er vi veldig enige...

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider