Gå til innhold

ny spoiler og baklykter

Ranger emnet

myst84

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal kjøpe ny spoiler til bilen min, men er ikke så kjent med markedet der ute. Kan noen si meg om eksemplene under er noe å vurdere mhp stil og pris?

http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0424&ASP=2216930&Type=VW&Model=Golf&Year=2002

Den Sport typen likte jeg litt.

I tillegg til spoiler, tenker jeg også å bytte ut baklyktene. Jeg falt for den under (se link) og vil gjerne høre deres mening også. Vil den ta seg ut på bilen min tro?

http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=06369&ASP=2216930&Type=VW&Model=Golf&Year=2002&Back=WA_Varegruppe+ASP=2216930+Type=VW+Model=Golf+Year=2002+Varegruppe=0223

Under ser dere da bilen min. Ser fram til å høre deres meninger og forslag.

minbildp9.png

Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja når jeg sammenligner fargene, så blir lyktene altfor lyse i forhold til fargen på bilen min..

kanskje disse vil passe bedre?

http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=06366&ASP=2216930&Type=VW&Model=Golf&Year=2002&Back=WA_Varegruppe+ASP=2216930+Type=VW+Model=Golf+Year=2002+Varegruppe=0223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var den spoileren som var den beste på den sida iallfall. likte den faktisk.

ja LED lykt ja, de er jo ganske moderne nå, så gjennom det de hadde på sida, den sorte kunne ha passet bra tror jeg.

men folkens, disse sidene er bare eksempler jeg fant etter et raskt søk på google, det er ikke et krav at jeg skal handle derfra, hvis dere vet om andre sider med bedre utvalg eller priser, så hadde det vært bra å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var den spoileren som var den beste på den sida iallfall. likte den faktisk.

ja LED lykt ja, de er jo ganske moderne nå, så gjennom det de hadde på sida, den sorte kunne ha passet bra tror jeg.

men folkens, disse sidene er bare eksempler jeg fant etter et raskt søk på google, det er ikke et krav at jeg skal handle derfra, hvis dere vet om andre sider med bedre utvalg eller priser, så hadde det vært bra å vite.

du er jo fra moss.. stikk innom Pit Stop under kanalbrua og sjekk om du kan få noen bra priser der;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det har jeg tenkt å gjøre lenge, men får aldri tid bare når jeg jobber i fredrikstad og ikke kommer hjem før 5 tida. og av en eller annen grunn glemmer jeg alltid å sjekke åpningstidene. skal ta en tur så fort jeg får mulighet.

forresten, det har jeg glemt å tilføye, hos Nordlie Auto koster det 3800 for spoiler, inkl. lakkering og arbeid. er ikke sikker om det er et gunstig pris (med tanke på at det er en VW forhandler vi snakker om), så jeg ville undersøke først og høre andres meninger før jeg tar et valg. takker alle som har sagt sitt til nå.

er fortsatt åpen for forslag og synspunkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok hadde vært hyggelig om du kunne si hvor Møller ligger. og er prisen kun spoiler eller med lakk?

mener du baklyktene "10777 Sølv Briljantoptikk Hella" ? Syns de Golf 5 Look'ene var også litt stilige.

uff jammen vanskelig å bestemme seg blant så mye utvalg. :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok hadde vært hyggelig om du kunne si hvor Møller ligger. og er prisen kun spoiler eller med lakk?

mener du baklyktene "10777 Sølv Briljantoptikk Hella" ? Syns de Golf 5 Look'ene var også litt stilige.

uff jammen vanskelig å bestemme seg blant så mye utvalg. :p hehe

Med møller så mener jeg VW imortøren .. eks: Møller Ryen , Møller, nord, Møller øst o.s.v

Ja jeg mener de lyktene..... , mne det billigste for deg hadde vært å bare sote dem litt mer på de røde stedene med Transparang lakk fra Thorsov Bilrekvisita.. Var det jeg gjorde, og ble meget fornøyd med resultatet.. :)

Skulle du bli lei , er det veeeldig lett å få av den lakken igjen .....

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok jeg skjønner. får ta en tur når jeg får tid.

tja, vil helst ha nye lykter, man ønsker å skille seg litt fra mengden ikke sant?

Tror jeg går for de LED lyktene, de var bare rå stilige, og tror faktisk de vil kle bilen min skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider