Gå til innhold

Blaupunkt München cd-spiller kjøpes

Ranger emnet

MagnusVW

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
jo, men med litt deffekt skjerm, har 3, men der virker skjermen, men ikke cdspilleren

er en svakhet på disse spilerene av skjermen ikke funker eller kun delvis. så om du ikke på død og liv mååååå ha en munchen spiller av blaupunkt, så ville jeg ha valgt en annen modell av blaupunkt......

snakker bare utifra erfaring på denne modellen

97527116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må på ingen måte ha en slik spiller, men lyden er jeg fornøyd med og skjerm/bakgrunnsbelysningen passer perfekt inn i Audien. Har vært å sett på en del nye spillere, men ingen faller i smak pga. utseende og bakgrunnsbelysning. Vil ha en spiller som faller inn i det orginale interiøret.

Har kikket lit på de nye Concert II modellene, men problemet med de er å finne en som glir rett inn i min B5.

Forslag til ny spiller som passer fint inn i en Audi A4 B5 tas gjerne imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må på ingen måte ha en slik spiller, men lyden er jeg fornøyd med og skjerm/bakgrunnsbelysningen passer perfekt inn i Audien. Har vært å sett på en del nye spillere, men ingen faller i smak pga. utseende og bakgrunnsbelysning. Vil ha en spiller som faller inn i det orginale interiøret.

Har kikket lit på de nye Concert II modellene, men problemet med de er å finne en som glir rett inn i min B5.

Forslag til ny spiller som passer fint inn i en Audi A4 B5 tas gjerne imot!

alpine har masse spillerere som passer inn i audi/golf belysning. jeg har selv alpine spiller dva-9860. og den er akkurat samme belysning som resten av bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...