Gå til innhold

Har du Volvo med V8?

Ranger emnet

VCE

Anbefalte innlegg

Det er ikke alltid så greit å være annerledes... babyhmm? :cook :spermie: :drunk: birthday

Om det er noe trøst, så synest jeg bilen din var grom!

Ingenting er som b36 (non)power! Jeg holdt på å kjøpe en slik totalrenovert b36 med forsterket m47 en gang, men han ville ha litt for mye for den.

Jeg tenkte på modernisering og et par turboer :-)

Anyhow, jeg skal tipse ole andre om denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

slenger meg med jeg og...

har en 87 volvo 240 som je driv å bygge litt på... sitter i 350/350 nå... bildene er litt gamle så den ser mere ut som en bil nå... skal ta nye bilder snart... men slenger inn et par jeg har her...

hpim0667yu1.jpg

photo0042qa0.jpg

-ole gunnar-

1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier)

1984 vw jetta 1,8 (skrota)

1987 volvo 244 v8 (prosjekt)

1987 volvo 240(delebil)

1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Har posta bilde av denna før, men gjør det igjen.

Står i fellesgarasjen i boligblokka til kompisen min. Virker som den bare står og støver ned i garasjen.

Vet ikke noe mer enn at det er v8 i den. Noen andre som kjenner til den kanskje?

volvo265v8.jpg?t=1165755063

Den er klin lik bilen en bekjent av meg bygde på slutten av 80-tallet, sort 245 med corvette 350-motor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VCE: Det gikk en 745 med EFI V8 i Stange for noen år siden. Sort eller koksgrå. Var med en kompis og kikka på den. Da var den i bruk, men mangla ting som taktrekk og ymse dilldall for å få den fin. Lurer på om det var 60K selger forlangte? Eller var det 40? 85? hehe.. er vel en 7-8 år siden tenker jeg.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turboperformance: Han gubben som eide/eier den heter Rune tror jeg.

Var en eller annen som mumla om det.

Du har vel ingen bilder eller no?

Sjekka opp regnr på nettet og da sto det at den var avskilta nå.

Kameraten min har flytta så får ikke titta etter den lengre...

Sist jeg var å titta på den i høst var det klistra på store norske flagg klistremerker på sidevinduene bak, torshov bilrekvisita flammer på panseret og stor stygg volvo logo i frontruta.

DSC00286.jpg?t=1172709873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...