Gå til innhold

Min Renault 5 GTE

henrix

Anbefalte innlegg

nå har bilen kommer under tak for i vinter så nå begynner planer for litt stæsj til sommmeren.. har fåt en diger stereo som skal dyttes inn i bilen (byttet mot RC bilene mine:)) også skal jeg sveise helt nytt eksosanlegg med 4" ut bak.. har også litt planer om styling.. men er det noen her som vet hvor man får tak i type spoiler som det er på denne?:)

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1148788

skulle gjerne likt å hatt den spoileren der i stedet for den stigen jeg har;) hehe (den er forresten sveisa fast i bakdøra så jeg skal kappe den av å sparkle sammen) så blir det nok lakkering i orange og svart:) noe alla dette.. (denne er gjort på 5 min så ikke le:P

nylakk.jpg

også har jeg et ganske forstyrrende problem.. jeg merker ikke noe på bilen MEN denne slangen blir utrolig stor når jeg har kjørt litt:(

DSC04289.jpg

men når jeg åpner ventilen rett før den så kommer det masse damp og jeg får ut trykket.. men jeg veit da faen hva det er for noe:S

DSC04290.jpg

håper på svar:)

oppdateringer kommer!:) skal kle ferdig basskassa osv nå.. også skal jeg ta noen bilder!:)

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn! da har jeg fikset basskasse:) hehe mye strekking og trekking og dette er resultatet:) basskassa er 2x12":) og nå har jeg koblet den til forsterkeren på rommet og det låter BRA!:D kanskje det blir litt mye på den lille 5'ern min?:P

DSC04322.jpg

DSC04326.jpg

så skal jeg også lage meg ny hattehylle i sponplate og felle ned forsterkeren i hattehylla med neonlys og pleksiglass:) + at jeg skal sette inn bassrør og de to 6x9":) ser det helt jævelig ut eller kunne det funka?:)

DSC04325.jpg

er orginale hattehylla det der.. blir svart filt på den nye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør bytte kjølevann. Slangen må byttes og, siden den har gitt etter.

Hold oss oppdatert på prosjektfronten!

er forresten blitt deleier i en R5 GTE hehehe..

stilig!:) bilder eller?:)jeg skal holde dere oppdatert!:) eller deg:P er vel bare du som henger på renault forumet litt:P hehe jeg skal legge inn en egen prosjekt tråd når jeg får tilbake bilen når det blir aktuellt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen til sommeren er GTT fanger m/splitter, nye felger, fjerne spoiler og et strøk med lakk:) +nytt 2.5" eff. anlegg hele veien:)

her er hvordan jeg håper den kan se ut:

http://www.r5-kultmobil.de/Bilder1/GT.25.jpg

og her er med splitter på fangeren:)

http://www.r5-kultmobil.de/Bilder1/normal_GTE045.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...