Mayhem Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Det står to GT40 på Autosalongen ved Biltilsynet, den ene er den gamle til Gatebil-Henrik, og den andre er US-import av den nye typen.. Den nye kom vel forrige uke en gang tror jeg. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Som sagt, GT40. Eneste grunnen til at jeg spurte var at 7/10 her inne blander disse to, og forskjellen er stor :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Eneste grunnen til at jeg spurte var at 7/10 her inne blander disse to, og forskjellen er stor :) Det vet jeg, men han sa det var en GT40, så da får jeg stole på det :) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Så en Toyota camry idag, på glemmen. Den hadde virkelig fått julepynten på, med 2stk nissehoder i grillen osv. :D haha..jeg så en golf, helt klin lik din med 2 jule tre i side rutene bak.. Han som satt bak virket litt flau når jeg stoppa for dem i rundkjøringa ved Leeres mc. :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Det vet jeg, men han sa det var en GT40, så da får jeg stole på det :) Det står mye snadder der.... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hadde det vært mulig å tatt seg en tur å sett? :) hei, bare å ta seg en tur vettu. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Spottet denne for 1 1/2 uke siden. For en gangs skyld hadde vi kamera i bilen :D Vet ikke helt hva jeg synes om den. Likte fargen, men det var vel også det eneste :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Spottet denne for 1 1/2 uke siden. For en gangs skyld hadde vi kamera i bilen :DVet ikke helt hva jeg synes om den. Likte fargen, men det var vel også det eneste :D er det fly avganger på rygge enda da? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Tror han skulle ut å handle :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 d e stilig me stooor vinge etter min mening, å æ vel den eneste foruten han, som syns d!! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 d e stilig me stooor vinge etter min mening, å æ vel den eneste foruten han, som syns d!! Ja! Flytter ned til Østfold, nærmere bestemt Skjeberg etter sommern for å gå på skole! Hvordan er bilmiljøet nedover i disse traktene? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Ja! Flytter ned til Østfold, nærmere bestemt Skjeberg etter sommern for å gå på skole! Hvordan er bilmiljøet nedover i disse traktene? Det er liv på Esso i Moss i helgene, masse rånere! hahaha Men i Fredrikstad tror jeg det er ganske bra! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det er liv på Esso i Moss i helgene, masse rånere! hahaha Men i Fredrikstad tror jeg det er ganske bra! Hehe, kjenner ikke akkurat flust med folk der, så kunne jo vært greit å blitt kjent med noen! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 På esso on the run i særp så er det endel folk på kveldene i helgene.. Ikke så mye nå om vinteren..om sommeren er det ofte ganske så fullt på parkeringa der. er ett par andre steder det er brukbart og. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Ja! Flytter ned til Østfold, nærmere bestemt Skjeberg etter sommern for å gå på skole! Hvordan er bilmiljøet nedover i disse traktene? gå inn på http://www.gatebilklubben.no (østfold gatebilklubb) masse trivelige folk med alt fra pysjå til supra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg