Hassa Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har lagt merke til en del biler nå i det siste som jeg ikke har giddet å skrevet noe om her før, fordi jeg heller samler de opp her nå. Har sett en hvit Dodge Stealth ved Lisleby stadig vekk, tok bilde av den med mobilen, men får ikke lagt det ut pga. mangler kabel til tlf for å få lasta de over, men dama har, så da legger jeg det nok ut imorra.Klarte ikke å se om det var den modellen med vippe lykter (90-93/94mod?) eller den med vanlige frontlykter, så bare ræva på den. her om dagen lå jeg ett stykke bak en gul amcar(hakke peiling på årstall eller modell, men vil tippe rundt 70-80tallet en plass), med pickup plan bakpå bilen..Samme typen som den røde amcaren, han Earl i "my name is earl" kjører.. :D Så bare ræva på den(store eksos rørgrinchy ). Også står det stadig vekk en hvit polsk regga Audi UrQuattro eller hva det nå er rett over veien ved trara skole. Noen med noe info? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Den Dodge Stealth'en du nevner tenker jeg er denne: Eller? Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Denne spottes til stadig i Fredrikstad. :D Tøff? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Denne spottes til stadig i Fredrikstad. :D Tøff? :) Damn, Bil og fly i ett jo...Nydelig! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Den Dodge Stealth'en du nevner tenker jeg er denne: Eller? neinei, det der er Blown sin. Merca er det blitt snakket nok om.. Bare å fortsette å legge inn bilder av andre spottings. En kammerat så en dodge viper(vet ikke om det var din Dolk?) og en ford GT40 istad.Skal høre hvilke modeller og farger det var på de etterpå tenkte jeg. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Den CLK dissinga bør vi vel legge død nå... Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hvis den var blå og hvit så var det helt sikkert min ja, men det går en rød her og det kommer en svart hit inn til byen i disse dager vet jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 var din han så ja dolk, og en rød og svart(?) GT40 Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hvis den var blå og hvit så var det helt sikkert min ja, men det går en rød her og det kommer en svart hit inn til byen i disse dager vet jeg. :) hihi, den svarte kom idag:hug: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hihi, den svarte kom idag:hug: Hadde det vært mulig å tatt seg en tur å sett? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 GT40 eller bare GT? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 GT40 eller bare GT? Som sagt, GT40. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Så en Toyota camry idag, på glemmen. Den hadde virkelig fått julepynten på, med 2stk nissehoder i grillen osv. :D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Så en Toyota camry idag, på glemmen. Den hadde virkelig fått julepynten på, med 2stk nissehoder i grillen osv. :D Bra du ikke har bilde av den.. :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Bra du ikke har bilde av den.. :P Ja, jeg glemte det. Da gikk dere glipp av nok et latterkick:D Har du sett den? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg