en sei Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har ikke sett dette nevnt her, kanskje noen annen har..Er nok mye interressant som vil skje på motorfronten i fremtiden.. http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/05/485038.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Glemte å poste i annet motorrelatert........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 De har vel bare gjennoppfunnet multi fuelen... :D sikkert fine greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 lika bensin æ. Ska BROMME av motorn, ikke zumme. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Enig ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 ja.. inbiller meg at alt av biler blir kjedelig med all denne high tech fuel`n jeg.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 ja.. inbiller meg at alt av biler blir kjedelig med all denne high tech fuel`n jeg.. hehe hehe :p er ikke det samme som å fylle fra 98 pumpa på bensinstasjonen :D Sikkert fine greier, ja.. men tror ikke jeg hadde betalt i dyre dommer for og fått dette her :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 lika bensin æ. Ska BROMME av motorn, ikke zumme. :word_msord Mest mulig lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hehe, dette er da ikkeno nytt, multifuel ble oppfunnet av Hesselmann for godt over 40 år siden... :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 En annen oppsiktsvekkende motortype som VW-konsernet har på programmet kan variere antall hestekrefter etter behov, og redusere forbruk og utslipp med hele 20 prosent. Tjaaaa, hvor mye motorkraft skal vi ha i dag da tro? 75? 150? 350? Elle, melle.... :tannløs: Aldri mer problemer med BT og effektøkning? :idea: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Kjekt! Jeg tror den teknologien vil bli forbudt i all motorsport! Den vil jo vinne uansett! :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Men fra spøk til revolver - det kan godt bli "litt kjedelig" på motorfronten for min del så lenge vi unngår å drepe planeten vi lever på. Vil heller kjøre en "litt kjedelig" bil med miniforbruks "zum" motor på 150 hk, uten forurensning, enn en spennende uberdrivstofforbruker på 500 hk som bråker så hele nabolaget rister og pøser ut monsterutslipp hvis det bidrar til at vi slipper å leve på en øde, død og forurenset jordklode. Vi er allerede godt på vei til å renske jorden for alt annet liv enn oss selv, og vi følger fort etter de utryddede og utrydningstruede artene hvis vi fortsetter i samme tempo som nå. Tenk på at barnebarna dine også skal ha et sted å leve... Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Men fra spøk til revolver - det kan godt bli "litt kjedelig" på motorfronten for min del så lenge vi unngår å drepe planeten vi lever på. Vil heller kjøre en "litt kjedelig" bil med miniforbruks "zum" motor på 150 hk, uten forurensning, enn en spennende uberdrivstofforbruker på 500 hk som bråker så hele nabolaget rister og pøser ut monsterutslipp hvis det bidrar til at vi slipper å leve på en øde, død og forurenset jordklode. Vi er allerede godt på vei til å renske jorden for alt annet liv enn oss selv, og vi følger fort etter de utryddede og utrydningstruede artene hvis vi fortsetter i samme tempo som nå. Tenk på at barnebarna dine også skal ha et sted å leve... Ikke lever du da den gangen skjer, risikoen for at planeten skal gå under pga Bilutslipp er lavere enn Atomkrig eller lignende katastrofer Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Ikke lever du da den gangen skjer, risikoen for at planeten skal gå under pga Bilutslipp er lavere enn Atomkrig eller lignende katastrofer Kanskje ikke jeg lever, men barnebarna mine eller deres barnebarn lever. Dessuten er det ikke snakk om at planeten går under på grunn av bilutslipp, men bilutslipp er helt klart en viktig årsak til at CO2 nivået i atmosfæren er såpass høyt, noe som bidrar til økt drivhuseffekt, varmere klima og ustabile økosystemer. Mennesket har fåkket opp planeten mer enn du og desverre mange andre er klar over! Hvis vi fortsetter i vårt nåverende tempo vil alle verdenshav være tomme og livløse i år 2050. Jeg vet ikke hva du syns, men jeg er både i live da og uinteressert i å se det skje, og hvis folk må kjøre "litt kjedelige" biler for at annet liv enn kakkerlakker og rotter skal overleve så er det en BILLIG pris å betale. Forurensning er symptomet - uvitenhet og ignoranse er årsaken. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 faen for ikke fisket når jeg er 60 år gammel.... Jeg som tenkte å flytte til spania og drive dykkekurs med flotte 20 årige jenter... Doh. :( Hehe , tror ikke det ser i år 2050, vi klarer ikke å forurense havet så mye, havet har tross alt 2/3 av vår planets overfalte... Ganske mange liter. Og at jorda blir ulevelig eller noe sånt hvis dette fortsetter blir om rundt 500 år eller noe sånt. Lenge siden jeg så dokumentarer om dette på discovery. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg