Gå til innhold

problem etter toppakningbytte

Ranger emnet


dieseltrøkk

Anbefalte innlegg

Har hatt en del problemer med 940'n (FK motor). Byttet topppakning pga trykk i kjølesystem. Nå vil bilen ikke gå, den feiltenner og stopper.

 

Registeret er rett, motor tørner fint på starter uten plugger, byttet fordeler, plugger og ledninger, kompresjonen er bra og lekasjetest ok.

Mistanke om ymse svinghjulsgiver.

Andre gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en del problemer med 940'n (FK motor). Byttet topppakning pga trykk i kjølesystem. Nå vil bilen ikke gå, den feiltenner og stopper.

 

Registeret er rett, motor tørner fint på starter uten plugger, byttet fordeler, plugger og ledninger, kompresjonen er bra og lekasjetest ok.

Mistanke om ymse svinghjulsgiver.

Andre gode forslag?

 

100% sikker på at du har satt registerreimen riktig? Bare ett "hugg" feil kan føre til problemer.

1991 940 Turbo Intercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår