Per-Henrik Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hva skal til for å få godkjent 1978 modell kadett, med 2,2I motor fra record. noen som her noen papirer på det eller?? evt. hvor kan man få papirene i fra?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 en kamerat av meg har en slik godkjent.. mener å huske han måtte ta noen deler fra rekord og kadetten med størst motor.. kan spørre han neste gang jeg møter han (om du ikke får noe fornuftige svar her da..) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Må vell ha 1,6 understell, rekord 2,2i bremser, 230mm tromler. Så hjelpe det sikkert på hvis du finn taki de papiran som sir at kadett godkjennes til 150hk med rekord 2,2i bremser framme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hvis du har lyst på litt mer gamp senere, så ville jeg valt c20ne fra omega a. Bedre og billigere motor. Bra motor å turbokonvertere. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 jeg skulle jo kansje bytte til meg opel kaddet med 2,2i motor mot 240, men han jeg skulle bytte med får den ikke gjennom eu på grunn av motoren Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 er ganske fort gjort å skifte til og fra 1.2l motoren da.. så får du den lett gjennom. koster deg nesten ingenting heller Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNnYb0y Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Er det vanskelig å kun tilpasse 2,2i motoren til en Kadett C 1200? Tenker selv på å bare slenge oppi motor og glemme understell med det første... Må man ha forkskjellig gearkasse til 2,2i motoren og 1200 motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hvis jeg ikke tar feil så må du ha bunnpanne fra en manta b 1800 eller annen rwd med cih motor?, og kadett 1600 motorfester eller lage selv, og en annen girkasse. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 manta b 1800 e vell en ohc, så bundpanne fra den vill ikke passe en cih. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Det var det jeg surra med ja. :P Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg