F.L. Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er vel ikke tilfeldigvis noen her som vet om noen som driver med tuning av H2'er i Oslo området??? Er på jakt etter et kompressor kit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er MYE billigere å kjøpe det i fra USA *hint hint* Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.L. Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er det jeg tenker jeg også. Men tenkte hvis det var noen i norge som hadde litt peil. Vil liksom ikke kjøpe katta i sekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hvor i Oslo bor du? Med ProCharger kan du ikke velge feil ;) Her er et bilde av en H2 med ProCharger ProCharger har 2 kit til H2: 2003-05 Hummer H2 6.0 Description HP Gain Intercooler 7-8 psi w/ P-1SC 55-60% 2 Core 10-11 psi w/ D-1SC 70-75% 2 Core Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.L. Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bor rett bak slottet. Har du noen sider hvor man kan få tak i denne ProCharger??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Her er ihvertfall hjemmesiden dems så du kan lese litt http://www.procharger.com Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Her er noen steder: http://www.thelapd.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATI+1GL212-SCI&Category_Code=PerfH2&Store_Code=H2 http://www.exoticperformanceplus.com/performance_parts/index.html?item=830 http://www.rpmoutlet.com/atihummer.htm Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.L. Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Takk Takk. Da får jeg se litt på den da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg har en fyr i Ohio som deler opp i 2 esker og setter summen på alt ganske lavt så du sparer VELDIG MYE i moms ;) Regn med ca $200 i shipping istedenfor ca $600 på denne måten. og du sparer ihvertfall 5000 i bare moms om ikke mer også via han. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.L. Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har du vært borti denne kompressoren før? Leverer den det den lover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg kjenner flere i USA som har ProCharger på sin Mustang, og den leverer det den lovte hos dem. Med ProCharger trenger du ikke å lage hull i bunnpanna til oljetilførselen, den kommer med egen olje og oljebeholder. Så om noe skjer med kompressoren så går det bare utover kompressoren og ikke kompressor og motor ;) Kjenner også en som valgte Vortech, da en pakkning i komressoeren tok kvelden, så ødla det toppene hans og komressoren siden den sugde olje fra bunnpanna og trykka det inn i innsuget. Det gikk med ca 3 liter olje i timen da vi kjørte ifra Nashville til Cincinnati Hust at ALT er avhenging av hvordan du vil ha H2's tunet. "It's all in the tune" ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.L. Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Høres bra ut. Da ser det ut til at jeg bare er nøtt til å gå for en slik en. Har også tenkt til å montere gassanlegg. Det har ikkenoe å si for kompressoren det vel? Mister bare noen hester? Får nå bruker jeg liksom 2.8 liter på bykjøring. Er kjipt for lommeboka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Høres bra ut. Da ser det ut til at jeg bare er nøtt til å gå for en slik en. Har også tenkt til å montere gassanlegg. Det har ikkenoe å si for kompressoren det vel? Mister bare noen hester? Får nå bruker jeg liksom 2.8 liter på bykjøring. Er kjipt for lommeboka.Om man kjøper hummer tenker man vel ikke på lommeboka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ouch, men med kompressor og fin tunet alt så kan du faktisk gå ned i liter ved kjøring, tru det eller ei :) For å få tunet H2'n vil jeg anbefale XCal2-programmer Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.L. Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Om man kjøper hummer tenker man vel ikke på lommeboka? Sant det. Men det kommet etterhvert. Når man har fylt full tank noen ganger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg