domle555 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hei. Har en Kodensator på 1 farad. Når jeg fikk den så hva jeg ikke klar over at man måtte lade den så jeg bare kobla den til for å se om den funka. Har ikke prøvd den ennå på et anlegg. Men har lada den opp nå. så venter jeg litt så slår displeiet av, er den ødelakt da elr skal det være sånn? Har lesta at vist man ikke spiller med kodensatoren så vill den slå seg av eter en litten tid. Mvh Mats Andersson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
domle555 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 er det ingen som vedt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Du er på feil forum EDIT: Og nei, at displayet slår seg av etter en stund er ganske normalt... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
domle555 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 oki. takk skal du ha. sorry vist jeg er på feil forum veldig ny her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg