AstraG Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Skulle hatt tak i en ny leppe til min Astra 1,8 Sport stv. 03 mod. Noen som har noen tips? Helst ikke så jævli dyrt. Har lyst på ei med runde tåkelys i =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Skulle hatt tak i en ny leppe til min Astra 1,8 Sport stv. 03 mod.Noen som har noen tips? Helst ikke så jævli dyrt. Har lyst på ei med runde tåkelys i =) Litt lyst på det selv, men helst bakfanger først! Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Da jeg har en del skader på min, prioriterer jeg frontleppe først =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg