nicoloco Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hehe... Kansje det... Men jeg har slått alle venna mine i drifting på Underground 2, derfor kaller jeg meg det;) Mvh. Morten Bare erter deg! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hva kom først: internett eller videoen av gutten med MR2 som krasjer i en Bora? Uansett, et gledelig gjensyn med en gammel klassiker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hahaha, ska man kjekke seg lønner det seg å vite hva man gjør ja... hehe, og sikte på den billigste bilen når man ser det går til helvete... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hahahahahahahaha.....!! Hva i hellvete var det egentli den forbanna idioten der prøvde på? Har sett videoen mange ganger, men har aldri helt forstått hva han prøvde på? Noen som kan være så vennlige å forklare meg det? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 jaaa..... skeptisk....! hehe... at det går an..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Eneste logiske forklaringene er: 1. Han fikk eplepsianfall (ikke til og spøke med) 2. Han reiv så hardt i styret at det kom av. 3. Han blei sugd mens han "prøvde" og spinne avgårde men han fikk orgasme idee han skulle kjøre avgårde. 4. Det var med hensikt. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Eneste logiske forklaringene er: 1. Han fikk eplepsianfall (ikke til og spøke med) 2. Han reiv så hardt i styret at det kom av. 3. Han blei sugd mens han "prøvde" og spinne avgårde men han fikk orgasme idee han skulle kjøre avgårde. 4. Det var med hensikt. Legger til etter punkt jeg. 5. Rattlåsen må ha vært i bruk. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 kan jo være at han rett og slett hater bora... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 kan jo være at han rett og slett hater bora... Er sånn magnet på bilen som gjør at den blir dratt mot bora :angelsmili: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg