Gå til innhold

Vinterbil. =)

Ranger emnet

LamoX

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg vinter bil for ett par mnd siden. 88 mod 240 med 230f motor. Egentlig ganske fornøyd, må bare bytte frontrute så er den godkjent til desember 08. Helt orginal da jeg henta den. med kromlister og null ekstra liksom. Gjort noen småting utvendig.

Flere som har handla herje bil til vinteren?? bilder osv =)

DSC00227.jpg

DSC00228.jpg

DSC00225.jpg

95 Mercedes E220

87 Volvo 740 tic

78 Volvo 244 busbil

77 Volvo Festbuss <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to nederste lysa er vel montert opp ned i forhold til de to øverste, bare med skruen vridd i vinkel fra lampeglasset(90 grader)

mens de står 180 grader på de to øverste lysa(om du skjønte) :p

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!!

Jeg menes da Innfestning til bil, har sånne lykter selv(2stk), men tenker på å montere 2 til;)

Så lurer på om at det er en skilt plate med en jernplate som forlenger den i bredden... Kanskje dårlig forklart...

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne fort se ut som at den er skrudd rett i plata i støtfangeren, og staga er oppe, hvis jeg ikke ser helt feil(vanskelig å se rett bak et lys når det er så mørkt.. :p)

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en 245 for 2 uker siden som vinter bil har såtte den opp på autodb :P For jeg kom over en 240 sedan som skulle selgest for en grei pris :P

Men er litt usikker på om jeg vil selge den for den er så j..... god 180 k på tellern euok,div målere ,hevet;),diff sperre,servo,b230a,86mod bilen var meininga jeg skulle bruke kansje over vinteren eller til mben jeg har skulle bli ferdig men nå er den fixet å jeg klarer ikke å slutte å kjøre volvoen:P så lurer på å kvitte meg med mben å finne eit strøkent 240 ekemplar som søndagsbil:P å bruke 245 til vinter\bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å godkjente den før jeg satte på lamper :p Fikk bare mangel på ruta. På etterkontroll så sjekker de bare det som var mangel! Kan ta bilde av åssen jeg har feste lysa senere i dag. Men de er jo bare skrudd rett i fangeren da.

95 Mercedes E220

87 Volvo 740 tic

78 Volvo 244 busbil

77 Volvo Festbuss <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider