MrControl Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 har en kompis som har tatt inn en trimma og bredda sirocco. jeg synes den er rå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 ett siste bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Fett!! Litt grell lakkering men... Var de to siste bildene du posta helt like? Minner meg foresten om en jævli bredda manta http://www.megamanta.co.uk Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 lignet mer på en corrado enn en sirocco synes jeg ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 ja det var visst samme bilde. her er ett til. jeg liker heller ikke selve fargen, men jeg synes det var stilig med forskjellige farger i lakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Likte ikke lakkeringen jeg heller... Men utenom det var den lekker! Trimmet sa du? Effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 er ikke sikker.. det er ikke noe vanvittig.. men rundt 200 hk påstår han mener jeg og huske.. men det skal jeg ikke si sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 VW Corrado Color Concept??? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Tøff tralle det der! Er ikke helt enig med lakken men ellers! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikes! RIEGER GTO! :eek: Æsj! Ødelegge rocco2 :mad: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 VM i stygg lakk :) men fete felger... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 jeg er enig.. jeg synes mønsteret er kult og hadde vært rått om det hadde fått noe svart\grått andre farger.. men jeg synes breddinga er stilig. det var visst 170 hk +/- i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Fet den roccoen der da! Det er vel broren til Rune sin....(Kenneth)? Håper å se den på Rudskogen snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Bauer lignet mer på en corrado enn en sirocco synes jeg ;) Det er vel bygd om til Corrado front, men resten av bilen har jo sitt rocco-preg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 ja det er kenneth sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg