Zwirc Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hei, vurderer carputer til min bil. Noen som har erfaring? Hvordan brukes og kobles det? Pris rundt? Fungerer som vanlig pc i bilen med touch skjerm? Takk for alle linker og svar :) :tannløs: Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 ta en titt på http://www.carputer.no/ og les litt rundt på forumet der. Finner mye bra tips der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 går det å f.eks ha en vanlig shutle pc med omformer til psu? Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 snakk med deleted på forumet. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117439 han vet hva han snakker om, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Var jeg deg ville jeg prøvd å få tak i en brukt Apple Mac Mini med innebygd BlåTann og Wifi. Da får du alt i en boks, det eneste du trenger i tillegg er skjerm, tastatur og mus, eller en annen form for fjernstyring (f.eks. Salling Clicker som lar deg styre maskinen med en BlåTann-telefon). Sannsynligvis et av de billigste alternativene, samtidig som den har høy ytelse, er like liten som en vanlig bilspiller og alt bare _funker_. Dedikerte strømforsyninger fra CarNetix finner du hos Mp3car.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 kansje jeg skal kjøpe en Pioneer AVH-P5700DVD eller noe til mitt bruk istede :o Noen som vet av andre goe spillere der skjermen kommer opp av spilleren. Med touch screen Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 kansje jeg skal kjøpe en Pioneer AVH-P5700DVD eller noe til mitt bruk istede :oNoen som vet av andre goe spillere der skjermen kommer opp av spilleren. Med touch screen Alpine selger noen billige Multimedia spillere nå hos http://www.dynabel.no disse koster 7995,- :) Ta en titt på de, de er under vurdering til meg selv også;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg