Gå til innhold

Film ifra VACN Rudskogen 16/17 august 2003

Ranger emnet

spewster

Anbefalte innlegg

Skjønner at det er en del og klage på der men er første filmen Bora har lagd er jeg og han som filma og vi har ikke filma før heller med et kamera som jeg ikke helt kjenner enda, Men vi kommer vel sterkere tilbake tenker jeg blir vel gatrbil film og tenker jeg !

ps! Lit bra filminga mi av s1 da :D

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, på internett en tur jeg.... til dere som klager:

Første gang jeg har filmet (zoominga), det på kvelden er med pga en del morsomme kommentarer....

Ble litt langtekkelig, jeg vet... men er som sagt for spesielt interesserte.....

Og første gang jeg har redigert noe som helst og var drita når jeg begynte å filme....

Nok unnskyldinger, synes den var bra nok jeg. Morsom vorspiel film for de som var der.. Og festa med FGL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by AXi0N

Ingen som gidder å legge sammen alle filene å legge ut en stor en a??:)

http://www.vwaudi-tuning.com/ Kommer meg ikke inn her jeg.. HUFF

Kan se om jeg får lagt i sammen alle i kveld... kommer du ikke inn på siden?!?!? prøv igjen ;)

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spewster

Kan se om jeg får lagt i sammen alle i kveld... kommer du ikke inn på siden?!?!? prøv igjen ;)

Kom inn nå:) *laster ned* hmm 729 kb/s... jaja. kan se på den om noen minutter da:)

hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider