Gå til innhold

Høyalere bak, hvordan feste de?

Ranger emnet

AndersM

Anbefalte innlegg

Halloen

Har kjøpt meg noen 4x6 for å få litt lyd i go bilen, men hvordan feste de bak på den originale plaseringen? Er bare 4 plast stenger som går ned, men ikke noe gjenger el lignende..

Noen som vet?

Anders M

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De originale papphøyttalerne var montert i disse pinnene og festa med fire grovgjengede muttere, som gnagde seg fast i pinnene. Mutterne er garantert å få tak i hos Møller fremdeles, eller du starter søk på den lokale høggern (ikke at jeg hadde giddi det i dette stabile drittværet).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen

Har kjøpt meg noen 4x6 for å få litt lyd i go bilen, men hvordan feste de bak på den originale plaseringen? Er bare 4 plast stenger som går ned, men ikke noe gjenger el lignende..

Noen som vet?

Anders M

Jeg kjøpte akkurat nye 4x6 JBL høytalere til min einser, og de var det bare å skyve opp på de 4 plastpinnene til de sto i spenn. Henger godt gjør de og.

Mvh Endre

1966 VW 1300

1983 VW Golf 1,1

2002 VW Polo 1,2

1999 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på møller i går og de visste ikke at det var høytaler plasering der.. De fant heller ikke noe deler på sprengskissa..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider