bmw320i Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 da leger jeg også en prosjektråd her gitt. har kjøpt golfen til golfrider her på forumet. takker for en hygglig handel:) var på utkikk etter en hvit golf og da jeg så denna måtte jeg bare handle. her er et bilde av bilen slik den så ut når jeg henta den. har mye planer for denna bilen som surrer i huet mitt om dagen. skal komme med oppdateringer og bilder etterhvert som ting skjer. litt av planene - emblemfri grill (montert) - nye baklys svarte/røde crystal (montert) - crystal lykter til fanger (bestilt) - g60 bredding - 90 dører - justerbart senkesett (er senket 40mm nå ikke lavt nok!!) - skinn int - 9*16 felger har mye mer planer men kommer info etterhvert som forandringer på bilen skjer. er noe rart med 2er golf har hatt fire 2er golfer før og bare måtte ha det igjen;) bare å komme med ris og ros og komentarer her. skal få tatt mer bilder av bilen til helga. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Bildeer! :peace: Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Pen bil... Er ikke fan av hvit bil.. Men denne var pen.... :peace: Men sleng ut mer bilder... ;) Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Pen bil... Er ikke fan av hvit bil.. Men denne var pen.... :peace: Men sleng ut mer bilder... ;) takker og bukker:peace: skal få tatt en del bilder til helga. bilen er hel og pen den. er ikke så stor fan av hvite biler jeg heller. men 2er golfer syntes jeg er fine hvite. de ser cleane og fine ut da:) Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Enig der ja... Liker blå jeg da.... kiddie Åssen motor og modell er dette da?? Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Enig der ja... Liker blå jeg da.... kiddie Åssen motor og modell er dette da?? blått er pent det også. er nok bare en kjedlig 1,8 forgasser med grenrør og greenfilter foreløpig. skal ha i en turbodiesel motor da jeg kjører veldig mye og det er litt mer økonomisk. er ikke mest opptatt av høy effekt nå. først skal jeg bygge opp bilen inv og utv sånn at jeg får den akkuratt slik jeg vil ha den. er en 85 mod så det er en god gammel årgang:) Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 er det forresten noen som har et eff anlegg til 2er golf de skal selge? trenger sårt et til min da det som sitter på er mindre bra:( hvis noen har noe så er det bare å skrike ut. alt er av interesse. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pondus17 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hvilken turbodiesel motor har du tenkt til å bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Gamle Tweizeren til Endre jo. Jeg har sveisa grenrøret på den. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hvilken turbodiesel motor har du tenkt til å bruke? det er jeg ikke helt sikker på enda. hadde vært kult og fått i en tdi motor fra en nyere golf:op: får se hva jeg kommer over etterhvert. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Gamle Tweizeren til Endre jo.Jeg har sveisa grenrøret på den. stemmer det. grenrøret er bra. er værre med resten av eksosanlegget. der må jeg finne på noe etterhvert. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 blitt litt jobbing på golfen i dag:) kappa girstanga litt var jo alt for lang! så monterte jeg ny gearspak mansjett i skinn og krom girkule for å matche de andre alu detajene i bilen. har wolfburg edition vindusveiver så lurer på om jeg skal stikke en tur til nbs og få wolfburg speil justerings knotter også. er jo mye finere når ting matcher! fikk også byttet frontrute da den som var på bilen var sprekt. fikk også montert en rockford cd spiller da den gamle begynte å bli veldig sliten. hvis det er oppholdsvær i morra skal jeg få tatt bilder av bilen og få slengt inn noen her:) Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Se der, fått deg et glis du også;) Snuste på denne jeg også da jeg var på jakt etter bil. Ganske fin den der! Sleng ut et bilde av girmansjetten da? Skal ha det selv, og nysgjerrig på hvordan det ser ut. Er det wolfsburg? Anywayz, gratulerer med ny bil:yodude: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Se der, fått deg et glis du også;)Snuste på denne jeg også da jeg var på jakt etter bil. Ganske fin den der! Sleng ut et bilde av girmansjetten da? Skal ha det selv, og nysgjerrig på hvordan det ser ut. Er det wolfsburg? Anywayz, gratulerer med ny bil:yodude: takker:lol: skal få tatt bilder i helga. er ikke wolfsburg desverre. men jeg syntes selv det ble pent. er så stygt med den orginale gummigreia:puke: bilen er grei den. er jo litt småtteri men har tatt mye så det hjelper nå. er forresten strøken den bilen din ser meget gjennomført ut:) Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 takker:lol: skal få tatt bilder i helga. er ikke wolfsburg desverre. men jeg syntes selv det ble pent. er så stygt med den orginale gummigreia:puke: bilen er grei den. er jo litt småtteri men har tatt mye så det hjelper nå. er forresten strøken den bilen din ser meget gjennomført ut:) Ja, er helt enig i at den gummimansjetten er håpløst stygg...skal vekk så fort som mulig,hehe! Hadde du et bilde av hvordan det ble? Og takk for det, den er i rimelig god stand ja:) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg