snails Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Har hatt litt problemer me GLEèn i det siste. Det begynte en kvell jeg var ute å kjørte,bilen ble latere og latere og det kom stygge bankelyder fra motorn.Det tok ikke lang tid før den stoppet. Etterhvert fant jeg ut at det ikke var gnist...byttet fordeler og fikk start,men bankelydene var der fortsatt.Hørtes ut som det var i toppen. Trodde det var en ventil som var ødelagt...Skrudde av toppen,men alt ser ut til å være i orden:( Hva annet kan det være??? Har ikke skrudd av kam-aksling enda...Kan det være en fjær??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 sikker på at det ikke er i bunndelen du har di lydene da. d kan jo også være råde eller skjørte bank du har da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Er bra sikker på at lyden kom fra toppen... Når jeg ser på stemplene så er 3 av dem sotete,mens 1 er delvis blankt? Har det noe med saken å gjøre??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 er det blankt kan det tyde på at det har kommet inn vann\frostvæske der! Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulsk Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Noe som som regel tilsier at toppakningen kan være gåen. Men det skal ikke være bankelyder av den grunn. Siter 1983 volvo 240, b23e SOLGT 1989 volvo 740 tic SOLGT 1994 volvo 850 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg