Daghening88 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 hei jeg har en 95 modell toyota celica gt t20. den er forholdsvis håpløs å bygge stereo i uten om å bruke glass fiber og få intergrert det på den måten pga at det er plastikk deksler i bagage rommet. så hvis jeg fjerner det må det være noen muligheter. jeg aldri gjor noe sånt før. men er det noen her som har en slags guide på hvordan detta kan bli gjort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Dette er nok en tråd der man skal legge ut prosjekter, og ikke spm ang bygging. Det går man inne på bilstereotråden:) Men ellers lykke til.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Kan blir et dødsbra prosjekt dette;) Bare post på bilstereo;) Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daghening88 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Kan blir et dødsbra prosjekt dette;) Bare post på bilstereo;) takker, ja har gjort det nå.hehe:) er ny her ama. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 er ny her Velkommen :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg