Volvo_NissE Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hei, Jeg har 2stk pioneer 12tommer bassere og begge har desverre et lite hakk i elementet, så lurte jeg på om dette kam repareres? Høres ikke noe på lyden eller noe sånnt, men går det an å sette litt sterk teip oppå eller noe sånnt? Uten å ødelegge dem? Er heeeelt ny på anlegg og sånnt ;) Siter Vw Golf 2. X Saab 900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Et lite trix jeg har brukt er neglelakk. trykk membranen så godt sammen som mulig og legg på rikelig med neglelakk der skaden er. (ikke velg den dyreste lakken til morra di/kona/dama osv. Dei blir litt gærne når den er borte) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Etter det jeg har hørt er "matador" eller noe her på forumet god på dette :) søk litt rundt, let etter en avatar med en hvit ninja og send en pm :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg