darkblue Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 I speedometeret på E36 320iac'n min så sitter det en slags lcd skjerm som viser hvor langt bilen har gått og enn sånn du kan nullstille. Det står også inspection og når neste olje service skal taes. Det eneste som funker er dem lysa som viser når neste olje service skal taes :( ... Det er litt lys på venstre side av lcd skjermen, så man ser litt hvor langt bilen har gått. Den teller fortsatt km som bilen blir kjørt, men lysa på skjermen er borte... Noen som har peil på hva det kan være. pære eller lcd skjermen som er gåen? Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 jeg ville prøvd og plukke den ut og lodde over alle punktene. det kan hende hjelper ellers så må du nok bytte den. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Det er jo en idee.. mmm, er det vrient, har ikke anelse hvordan den ser ut på baksiden jeg men... Er det pære bak der ? Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 det vet jeg ikke dessverre. men ta og plukk hele instrumet brettet Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg