bjaa Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hei! Har nå endelig fått med en litt bedre spiller enn det jeg hadde før (Denver..) Men er et par ting jeg lurer på.. Ser på menyen at det går ann å dimme, så spilleren ikke lyser så opp i mørket , og det er vist en kabel man må koble og noe greier, noen som har erfaringer med å bruke dimmer i pioneer spillerene? Er litt irriterene i mørket når det lyser så opp.. En annen ting er at på de forskjellige displaymodusene, så bytter den på med f.eks svart bakgrunn og lys skrift, til lys bakgrunn og svart skrift .. Dette er litt irriterene da det flasher opp i hele bilen i mørket, og det bytter på helet tiden.. Går det ann å skru av så den ikke inverterer displayet i ny og ne? Ellers er jeg veldig førnøyd med spilleren, fungerer utmerket ellers :) Edit: En ting til, angående bruk av ipod adapter. Fra pioneer.no: Har min bilstereo IP-Bus tilkobling? Alle modeller med en "P" i produktnavnet har IP-Bus tilkobling. Eks: DEH-P7400MP, DEH-P3600MP, KEH-P6020R etc. *AVIC-X1BT, AVIC-HD1BT, AVH-P5700DVD, DEH-P55BT, DEH-P70BT, DEH-P75BT, DEH-P88RS og DEH-P9800BT har full iPod-styring. Andre "P" enheter vil behandle iPod som en ekstern kilde, med noe begrenset brukergrensesnitt. Hvordan vil ipod adapteret fungere på min spiller kontra f.eks en P55BT? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Henger meg på samme lasset. Dette irriterer meg også spesielt når det er mørkt. Til nå har jeg lagt ned frontpanelet, så det blir mørkt. Har akkurat samme spiller..(som vurders solgt) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg pleier å skru ned brightness til 0, hjelper litt .. Men ikke nok når displayet blir invertert :( Hvordan syns du spilleren er ellers utennom dette? Holder det til "SQ" prosjekt? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ingen andre som har peiling på overnevnte spørsmål? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hadde en pioneer spiller en gang jeg også.. Å samme tingen irriterte meg.. Husker ikke i farta hva jeg gjorde med det, men er vel bare å skifte bakrunn? Eller gjelder det alle sammen? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Du kan instille den slik at den nesten ikkje blinker... Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg pleier å skru ned brightness til 0, hjelper litt .. Men ikke nok når displayet blir invertert :( Hvordan syns du spilleren er ellers utennom dette? Holder det til "SQ" prosjekt? Spilleren er jeg veldig fornøyd med jeg hvis man ser bort ifra det sterke lyset. Vet ikke ang SQ, men jeg skal gå over til 88RS over nyttår, og den holder til SQ iallefall:) Aktivt delefilter er tingen:pray Å skifte bakgrunn er ingen vits, for den skifter fra mørk til blå bakgrunn uansett..Men hva med å sende en mail til de du kjøpte den av? Eller f.eks http://www.bilradiospes.no ? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 TOmmen Fant ut litt nå, leste i bruksanvisningen til spilleren. Når spilleren er skrudd av så skal man trykke på 5 knappen så skal denne inverteringen bli skrudd av. (om du har koblet spilleren på tenningslåsen skal du ha tenninga på når du trykker på 5 knappen) Syns jeg ikke får testet dette nå , bilen er på verksted .. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 TOmmen Fant ut litt nå, leste i bruksanvisningen til spilleren. Når spilleren er skrudd av så skal man trykke på 5 knappen så skal denne inverteringen bli skrudd av. (om du har koblet spilleren på tenningslåsen skal du ha tenninga på når du trykker på 5 knappen) Syns jeg ikke får testet dette nå , bilen er på verksted .. Dette når spilleren står i stanby modus eller er skrudd på? Skjedde ingenting til meg. Når spilleren står i stanby modus (kun lys på, ikke noe annet), så kun det frem den "knapplyden" når jeg trøkte på knall 5, men ikke noe mer enn det.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Dette når spilleren står i stanby modus eller er skrudd på? Skjedde ingenting til meg. Når spilleren står i stanby modus (kun lys på, ikke noe annet), så kun det frem den "knapplyden" når jeg trøkte på knall 5, men ikke noe mer enn det.. Det er riktig. Den sier : "blop" for avskudd og "Blip" for revers on.. Eller så er det motsatte lyder. Alle Pioneer-spillere med OEL dsplay har denne funksjonen. Og ja, den er irriterende, men enkel å fjerne.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Bra å vite at det er enkelt å fjerne..Nå kan jeg glede meg til å få bilen i hus igjen, har irritert meg grenseløst når jeg har kjørt om natta over litt lengre avstander.. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Forskjellen på spillere som behandler ipoden eksternt eller med full styring er at på den ene spilleren så har du all ipodinfo i displayet på spilleren, du kan skippe spor, osv.. Mens på de spillerene som behandler ipoden som en ekstern kilde må du vel skippe sporene på ipoden, samt at du ikke får noe info i spillerens display. Men dette skal det vel også stå mer om i bruksanvisningen :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Okay okay... Da blir det nok heller Harman Kardon Drive+Play gitt.. Har ikke noe imot å montere en liten skjerm som viser ipoden, samtidig som det ser ut til å være lett betjening, får den til tusenlappen på flere norske nettbutikker nå :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg