Limkork Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Ah, frustrasjonen tar ingen ende. Hver dag nå så må jeg bruke tørk etter tørk etter tørk for å fjerne dugg som sammler seg på innsiden av rutene hver gang jeg lar bilen stå i ro noen timer. Nå er begeret fullt og jeg vil ha en ende på dette tullet. Hva er det som gjør at den teite duggen skal snike seg frem hver eneste dag, og hvordan blir jeg kvitt det? Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Sikkert en vannlekkasje som gjør at teppene dine blir våte... Da dugger det fort... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Tja...prøvd å smøre et tynt lag Zalo på rutene innvendig..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Når det dugger så mye som du skriver at det gjør, så har du nok vann inne i bilen din. Det er ikke normalt med så my dugg på innersiden av vinduene når bilen har vært parkert. Såframt du da ikke har noen inne i bilen din, mens den er parkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 relativt vanlig på golf mkI og MKII dette, regner med at det er det det er snakk om siden det står MKI i signaturen din.. uansett, vann samler seg fort i støymattene under teppet foran.. min er akkurat lik egentlig. jævla plagsomt! men funker ofte og kjøre langt og mye evt la den stå på tomgang med varm luft på full flyt :) .. hjalp for meg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 min VW er også slik, hvem trenger regnskogen? sikkert opp mot 90% luftfuktighet der så mye dugg som den lager. Men sett inn en liten defa-ovn el og la bilen bli varm og tørr så skulle det funke for en stund. Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Prøv å bo i Bergen her har det regnet i 41 døgn i skrivende stund. Ikke bare regn men skybrudd Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Dugger det mer om man har bil med klima? Dvs om man parkerer en bil etter å ha hatt normal temperatur med klima, så f.eks lar den stå over natta, så er bilen full av dugg dagen etter.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kjør med kaldluft de siste minuttene før du parkerer bilen, slik at den fuktige luften inne i bilen allerede er kald. Kald temp. + kald fuktig luft = null kondens Kald temp. + varm fuktig luft = kondens Antageligvis har du endel fuktighet inne i bilen allerede, som bør tørke skikkelig. Ta ut alle gummimatter/matter, og prøv å la bilen tørke inne i en varm garasje eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 et annet tips er å legge noen aviser under gummimattene en dag eller to (blir litt sjokka over og se hvor mye vann som de suger opp men) :P Noe annet som funker er når du kommer hjem å sette alle dørene åpne i noen minutter for å kjøle ned bilen, såfremt det mot formodning IKKE er nedbør :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg