Gå til innhold

Gul laav 240 med eiker-felger og Jägermeister-dekal i bakruta, lillestrøm

Ranger emnet

Gulbrandsen_Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra 70-80 til 200 km/t er det svært lite som holder følge.

Mange kjører i fra meg på rett strekke

To sider av samme sak?:wonder:

Litt OT....men vil bare nevne at Volvo ikke bare er toførr....finnes da noen Volvo`r som ikke har no spesielt slit med å følge dine 80 --> 200 km/t...

Det opplevede en svenske i høst....i nettopp en S2000;)....men jeg skal ikke kverrulere på bremse effekt og sving stabilitet...skal nok litt til for at min stopper på 3 sek fra 100 til 0 km/t og at den holder følge med din på en svingete vei!....uansett så er S2000 en fet bil som jeg skal ha når jeg havner i midtlivs krisa...forhåpentligvis så har den sunket i pris også:)

Nok OT fra min side.....

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT....men vil bare nevne at Volvo ikke bare er toførr....finnes da noen Volvo`r som ikke har no spesielt slit med å følge dine 80 --> 200 km/t...

Det opplevede en svenske i høst....i nettopp en S2000;)....men jeg skal ikke kverrulere på bremse effekt og sving stabilitet...skal nok litt til for at min stopper på 3 sek fra 100 til 0 km/t og at den holder følge med din på en svingete vei!....uansett så er S2000 en fet bil som jeg skal ha når jeg havner i midtlivs krisa...forhåpentligvis så har den sunket i pris også:)

Nok OT fra min side.....

Skrev litt rart. Tenkte på 0-100 tid ut av feks lyskryss når jeg sier det er mange som er raskere. Som regel har man jo avslutta kappkjøringa innen da. :) Har enda til gode og blir frakjørt, men regner med det endrer seg dramatisk på sommertreffet! :driving Både fordi det er mye bra med mye motor der, men også fordi jeg aldri har kjørt på bane før! Vet blant annet om en 240 jeg bare tror jeg blir å se rompa på. Håper den ikke kommer....

Men jeg ble faktisk frakjørt av min egen bil når jeg hadde MR2. Det var lenge før jeg begynnte å planlegge S2000. Tenkte da at en sånn må jeg ha engang... Bare tilfeldigheter at det ble den samme, da den ble solgt sørover før jeg kjøpte den.

BMW 5 serie E60

x Volvo V70 (fikk i innbytte)

x Impreza WRX 03,

x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok OT fra min side.....

grisa du en S2000 i en orginal t5r?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg som solgte den. Har ikke noe dårlig samvitighet for det, stemmer at det ble heva en gang. Hadde skrevet papirer på at den skulle være rustfri, fjærskåla foran var rusten. Tilbød å reparere det, bytte fjørbeinet, men var ikke intresert i det, så da henta jeg bilen igjen å bråket ikke no mer om det. Hadde den en par måneder til satte på 17" felger og gjorde bare noe småtteri. Men så ble det dårli med peng under skolegangen igjen. Litt feil kontraktskriving mener jeg, skrev uten rustskader. Mente da alvorlig rustskader. Vet det ikke er noe ille i det hele tatt for å være 240. Har hatt nermere 10stk 240 og vet når de er rustne. Når jeg kjøpte denne, så var det kun for at den var bra for rust, siden jeg skulle gjøre om stort sett hele alikevel så var ikke det andre så viktig. Men det var rust i fjørskåla, riktig og ikke helt rustfri nei.

Neste prosjekt blir 245 veteran 75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte bilen for 24 for et år siden. med 17", grom pioneer annlegg, alt av lykter nytt, ny lakkert (kansje ikke den beste, men alikevell). Mye annet som var kosta på og maange timer. Synes ikke det er så ille jeg, skal være helt 100% så må man gi mer mener nå jeg. Derfor satte jeg den prisen og nok av intreserte var det. Kosta ikke meg noe mindre for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker når nåverende eier ringte meg noen uker etter kjøpet og lurte på om oblatene var kommet til meg så fortalte han at han var fornøyd. Så er jo forskjellig hva man forventer seg. Men det var min feil å skrive sånn i kontrakta, så den tar jeg på meg. Skriver kontrakter nøye heretter..hehe. Men da har jeg fått sagt mitt om den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider